Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Vacci var verdsatt til 10 milliarder FØR avtalen ja:

Tilsvarer over 300 kr pr Ultimovacs-aksje :wink:

4 Likes

https://www.fda.gov/drugs/resources-information-approved-drugs/fda-approves-pembrolizumab-first-line-treatment-head-and-neck-squamous-cell-carcinoma

There were no significant differences in progression-free survival for either pembrolizumab-containing arm compared to the cetuximab plus chemotherapy arm in any population.

PFS som primærendepunkt kan vise seg å være veldig lurt her for UV1.

2 Likes

Godt å se at omsetningen har tatt seg pent opp. Da kursen lå på det halve, var det et strev om man så bare skulle ha 1k.

Fornybar skal ha mye ære for å ha holdt liv i tråden over tid.

8 Likes

Og så bare gleder vi oss til de neste dagene! :blush:

11 Likes

Bare å gratulere. Vi har altså 4 skudd på ett ganske åpent mål. Ja ihvertfall på ett mål på en dårlig keeper fra nedre divisjoner med Messi som spiss. Ja kan det går galt?
Husk at de kjører optimal dose i fase 2. Og resultatene på optimal dose var ikke annet enn spektakulære i lungekreft delen 700 dosen.

Var litt i tvil men økte end litt i dag. Denne går opp mot 10 milliarder denne og før avtale.
Husk Jonas Einarssons ord her om dagen: vi ser spesielt høy interesse for de selskapene med en plattform teknologi. Han tenkte vel da på vacci og ultimo tenker jeg…

Om du “husker” at de bruker 700ug doser i fase II studiene, så “husker” du feil. Det er 4 x 2 x 300ug som er doseringene i INITIUM og NIPU. Men der er det til forskjell fra fase I NSCLC-studien du referer til, i kombinasjon med en CPI.

1 Like

Jeg skrev optimal dose.

Og sammenlignet med optimal dose i lunge ettersom det var det jeg kom på som viste svært gode resultater. Makan…

1 Like

Makan? Jeg skrev dette nå fordi det er andre gangen du repeterer denne feilen i et innlegg.

1 Like

Jeg skrev optimalisert dose. Så viste jeg til den hva den optimale dosen i lunge gjorde. Men du fremstår som en besserwisser når du holder på sånn der. Men helt ok om det gir deg en god kveld.

Du er på småprat. Her trenger man ikke sminke innleggene for å få flest mulig likes. Geez.

Måten du ordlegger deg på så høres det jo ut som den optimale dosen de kjører i fase 2 er 700ug, så tenker det er helt på sin plass å nevne hva de faktiske dosene er i fase 2 slik som Polygon gjør.

10 Likes

11.42%

2 Likes

Det vi i utgangspunktet reagerer på er unøayktigheter blandet med selvsikkerhet. Innen legemiddelforskning så er det mye som kan gå galt, og utsagn som “åpent mål” o.l. blir litt for på siden til at man kan la det passere.

Ultimovacs har som selskap satt seg fore å være pinlige nøyaktige i sin kommunikasjon fordi de vet hvor lett forventninger skapes. Det er også en del av grunnen (slik jeg ser det) til at aksjen kommer til å bli priset høyt i årene som kommer. Ledelsen innbyr til tillit.

Det lureste vi som aksjonærer gjør er å følge deres eksempel, slik at informasjonen som er tilgjengelig for markedet er så nøyaktig som mulig. På den måten kan det hende vi unngår usaklige forventninger og ditto negative kursbevegelser etter skuffelser.

Det er nok av veldig positive ting som kan og vil komme.

9 Likes

Ok. Da bøyer jeg meg for eldsterådet. Men noe morro må vi ha det når det stiger såpass på en måned. Resten av 2020 var seig og jeg var en smule euforisk. Men bare noen minutter. Jeg kom meg fort ned med god hjelp herfra🥶 (vil tilføye at jeg støtter deg fornybar. Det vanvittige kjører i pci tok helt av uten moderasjon. Så er enig. )

5 Likes

Du kommer med en del synsing og unøyaktigheter som påpekt ovenfor.
Her er et annet eksempel:
Når Einarsson pratet i podkasten om Vaccibody som plattformselskap så dro han en sammenligning til PCIB som et plattformselskap og ikke til Ultimovacs som du antyder. Tvert imot nevnte han at det ville bli noe annerledes avtalestrukturer for et selskap som Ultimovacs enn for et plattformselskap som Vaccibody.

1 Like

Jepp. Og et annet moment som kan gjøre avtalen til Ultimovacs og UV1 mye større enn Vaccibodyavtalen er jo at de ønsker å selge et produkt hvor effekten er bevist gjennom minst en randomisert fase2-studie opp mot standard of care.

Hvis big pharma som lisensierer inn UV1 kan tenke seg å gå rett ut i 10-13 store fase 3-studier (nevnt av CEO på Radium) så kan man bare tenke seg verdien av den avtalen.

Derav denne kickeren med at de vil bevise effekt med alle de store big pharmaene. Det er også for å maksimere prisen ved en eventuell avtale.

PS Grunnen til at jeg claimer at avtalen kan bli større enn VACC-avtalen er selvfølgelig at UV1 er en pipeline in a drug, hvor rasjonalet tilsier universalitet på tvers av pasienter og indikasjoner.

14 Likes

Du vet å skape FOMO hos en stakkar på morgenkvisten. :blush:

1 Like

“Jepp. Og et annet moment som vil gjøre avtalen til Ultimovacs og UV1 mye større enn Vaccibodyavtalen er”

Hvilke tilstander var det du ikke ville ha på denne tråden, sa du?

4 Likes

Fred og fordragelighet

6 Likes

Sitter og gleder meg over studien i H&N. Lite som slår kreft her i sosial utgrensing.

3 Likes

Slik som denne signeringen drøyer så ser det mer og mer ut som om at det er AZ som er nye BP :grimacing:

9 Likes