Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 1

Ja sant nok. Men kan det hende vi ender på 0 eller i pluss. Resultatene bekrefter uv1 som ett fantastisk supplement til cpi.

Det var to døde pasienter som ble veldig dyre for aksjonærene…

Minner jo om Clavis dette .

Blir bekymret for PHO når en ser denne voldsomme reaksjonen.
Bygges det opp forventninger som ikke kan innfris?

De har 50% overlevelse etter 4 år. Soc har 27,5%. Bunnsolid 4 års resultster. 9/10 har immunrespons. Dvs at det fungerer. Folk kan være i individuell form som gjør at ting kan bikke den ene eller andre veien. Men tallene er sterke. 9/10 vil få en effekt av uv1. Dobbelt så høy sjanse for overlevelse.

2 Likes

Det kan være ett problem ja. Nesten uansett hva som bringes på banen er den initielle reaksjonen sell on news med begge hender. Her tror jeg en del nye aksjonærer smertelig fikk oppleve hvor knallhardt aksjemarkedet kan være. De har blitt revet med og ikke helt visst hva de var med på. Så når resultatene kommer har de ikke innsikt til å se hva det betyr. Panikken sprer seg og de rike blir rikere og de fattigere blir fattigere. Hvem solgte på 40kr??

En annen måte å lese resultatene på er at de er 80% bedre enn den andre studien: 27,5% *1,8 = runfdt regnet 50%. Er ikke det riktig da?

1 Like

… og ikke minst 80% opp til 50%. En vesentlig forbedring. Jeg ser på disse tallene som solide, og ser frem til å få mer detaljer om et par timer …

2 Likes

Jeg tro CEO får seg et skikkelig hakeslipp når han ser reaksjonen på børsen.
Det fikk jo Per Walday også da de slapp nyheter som var meget positive for et par år siden snart.

Han sa jo han gledet seg til å komme med disse tallen i podcast 108.

Vil det komme nye dupper når de neste nyhetene kommer?

  • 1 pasient i det store randomiserte studiet

  • ferdig inkludert i føflekk studiet.

Jeg må jo nesten fremsette spørsmålet: Kan det tolkes negativt at verdens første mulige kreftvaksine “bare” er 80% bedre enn nestbest?

Ilustrerer vel godt at en ikke bør sette stopp loss i biotek.

TDN Finans skriver at studiet rettferdiggjør ytterligere undersøkelser av UV1.

For menigmann som meg ser resultatene gode ut. Er det da ytterligere undersøkelser som kan bety at Ultimovacs på hente penger. For fallet på slike resultater er underlig?

2 Likes

Det samme lurer jeg på.

Tror ikke melanoma pasienter vil blånekte å få en dose UV-1 basert på dette. Rekruttering bør gå bra. Så får vi se hvordan resultatene tiltrekker seg partner i melanoma, prostata og lunge.

1 Like

“Gunstig” sier de. Kanskje ikke dumt hvis Ultimo tar samme tilbakemeldingen som Targovax fikk og gjør litt mer ut av en slik melding. Hvis kursen er avhengig av småaksjonærer så må også de pleies.

PS: Det er vel enda mer interessant hvem som klarte å få kjøpt på 40? :slight_smile:

Jeg fikk 608 på 40

1 Like

Da har traderene gjort sitt inntog i Ultimovacs også. Bare å glede seg til shortingen begynner;)

Er det noen triggere som kan få kursen videre oppover i nærmeste fremtid?

  • FPD i to randomiserte fase 2-studier vil sette Ultimovacs på kartet og gi de mer oppmerksomhet
  • De kan melde at de har inngått enda flere samarbeid og vil starte enda flere studier

Spesielt den siste der burde gi kursen anledning til å eksplodere.

2 Likes

Sick! For en action!

Minner om Nano post Lugano :smile:

1 Like

Ja tanken slo meg og