Mulig det allerede er delt, men ny episode av Radium er ute
Bra omsetning, men begrenset oppgang.
Cro kan jobbe med tall pasienter forløpende for å ferdig stille mest mulig før cut off. Slik jeg har forstått det. Har vel lest det her og det har vært oppe på radium mener jeg.
CEO i Radium 241:
It is correct that a CRO monitors the study, but we have different CROs: one that monitors the study, one that independently reviews the imaging, and another one which does the lab-work. So there is not just one entity. It is very important that after we have 70 events, that the database is clean and confirmed. And that is a process we cannot really tell how long is going to take. Because it depends, you know, on discussions with the difference centers. But, what I can tell you is that as a company, we are in close contact with these CROs to make sure that they clean up this data as the study progresses, so that the final stage will not take as long, because some of that work is already done.
For 7 dager siden:
Kan data fra Initium komme raskere enn stipulert?
Ultimovacs pleier å være nøkterne - har de tatt for godt i med Initium når de sier mars /april ?
Før påske tror jeg er realistisk, det vil si medio mars - senest.
Se undersøkelsen - fra innlegg nr 1636 på Fundamenttråden:
Her er en stor internasjonal undersøkelse blant 250+ CROs og sponsorer.
881B6530-D229-47D8-BB28-1E2F126C6C3B
881B6530-D229-47D8-BB28-1E2F126C6C3B
1131×630 52.9 KB
Her ser man gjennomsnittstiden for å låse databasen, som er det vi kaller “datavask” / tiden fra antall events er oppnådd til data er ferdig kvalitetsikret.
Snitt for fase 2 og 3-studier:
CRO (N = 56) = 27-28 dager
Sponsor (N = 193) = 38-39 dager
Dataene åpnes medio januar (Einarsson sa slutten av januar i Radforsk podd i dag men det er et lite avvik fra det som tidligere er kommunisert så tror han bare husket feil? )så det er utgangspunktet.
Neste tips: ca 01 mars kommer resultatet.
Sikkert ikke den vanskeligste studien å analysere resultatet av.
Til raskere de kommer til verre kan det bli for shorten om resutatene går rette veien. Sannsynligheten for det er nå veldig høy.
Noe jeg har sett veldig ofte er at når en studie skal avleses et bestemt tidspunkt, så blir det sterk oppgang frem til datoen. Også gjerne sell off etterpå. Sier ikke det skjer her, det er bare veldig typisk.
Blir faktisk ikke sjokkert om primary endpoint ender med supersterk oppgang første minuttene også et gedigent sell off.
Buy the rumor sell the news.
Men følger nøye med her. Ingen tvil om at det fundamentalt bør gå til himmelen med veldig sterk data. I forhold til alt som da ligger til rette. Breakthrough designation og kanskje AA.
Dersom det er bra data men det må kjøres fase 3 studie og ingen AA så er jeg heller skeptisk. Emisjon på trappene i tillegg så blir det sikkert også sell off i det scenarioet.
Ting tyder jo på at effekten er formidabel med tanke på hvor lenge studien er på overtid. Kontra historisk, som man forøvrig har veldig god studiedata på hva man kunne forvente.
hvis Ulti lykkes - så er det en verdens sentation - en næsten “universel” cancer vaccine. Hvad er Ulti værd så…? på lang sigt kan de vel gå x100. Skal hilse og sige at jeg ikke sælger andet end små udbytter til smør på brødet over tid. Men Ulti kan blive opkøbt før vi ved det…
Studien har 156 (?) deltagere. Det er vel garantert at det må kjøres fase 3. Den tror jeg det blir lett å få finansiert på gode vilkår, dersom Ulti skal kjøre den selv. De som velger “sell the news” på validering av universell kreftvaksine tror jeg vil angre.
Om det blir suksess har man nesten garantert en milliard avtale innen 6 mnd.
Det må alltid kjøres fase 3, men om det blir AA eller ikke. Blir spennende å se
Ja lykkes man burde det være et veldig hot oppkjøpscase, eller partner med mild sagt gode vilkår. Så blir det spennende å se om man kan lykkes i alle indikasjonene eller om det er noen av kreftformene man ikke gjør særlig forskjell, og andre man har stor effekt.
Om de lykkes i melanom. Så har de mesoteliom og melanom. En av de vanskeligste og en av de største. De har sagt at melanom og lungekreft var det der stod om som egen studie. Så vet vi at det fungerer i fase 1 prostata. Tror spørsmålet bare er hvor bra det fungerer.
Den blir nok slukt av BP på gode data.
Hva ble Algeta kjøpt opp for og i hvilken indikasjon lykkes de i?
Mener Algeta gikk for ca 17 milliarder. De hadde produktet Xofigo som blir brukt til prostata kreft behandling.
Med dagens dollarkurs ville det tilsvart ca. 30 milliarder.
[
Cancer Therapeutics Market Size to Hit US$ 393.61 Bn by 2032
](Cancer Therapeutics Market Size to Hit US$ 393.61 Bn by 2032)
Ja, det hadde vært noe. Og ut fra det vi vet om årsaken til fremskyndet avlesning, så er det jo mye som tyder på at det er forventninger om at særdeles god effekt mot føflekkreft gjør det uetisk å fortsette å vente på at pasienter skal dø, dersom UV1 kan komme raskere til hjelp i «felten».
Det skal bli artig å se hvor mye den vil gå på FOMO effekten frem mot mars.
Hvilke aksjekurs snakker vi om da? Donald Duck penger?