Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

TET kan vel komme hvilken dag som helst når det er guidet Q4 selv om en i familien til CEO handler.

1 Like

Tror du det er sannsynlig?

1 Like

Why not?

1 Like

Skjedde det samme i fjor.

https://newsweb.oslobors.no/message/576959

1 Like

Tja. Ja ja 57000 er jo ikke rare beløpet

1 Like

…det er mye penger for en ung kar på hva er det, tidlig 20-årene?! Er vel 3 (?) kjøpet han har gjort også siste 24 mnd. For min del mer bull at en far lar sin sønn bruke pengene sine på aksjer i selskapet sitt, enn at far handler selv. Ikke pokker om mine barn hadde fått handle aksjer over børs i mitt «høyrisiko» biotekselskap uten at jeg var sikker på at de gjorde en god investering av sine begrensede midler.

39 Likes

Helt enig med deg :flushed: :pray: Dette må jo være bull !

2 Likes

Som @h3nk1 forteller så beskrivende; hva som er mye er en relativ betegnelse. Man skal være bra rik for å kunne betegne 57 000 kr som et ubetydelig beløp.

10 Likes

Noe er feil i meldingen, så vi vet ikke om det er Carlos, Carlos sin sønn eller andre av Carlos familiemedlemmer som har kjøpt.

Uansett, så er det bull når innsidere kjøper. Uavhengig av om det er far eller mor, søster eller bror. :heart_eyes: (alle, alle, vil vi ha med…osv.) :wink:

6 Likes

Hehe, aldri undervurder sentimentet til skadde biotekinvestorer (ref. Sverige i fundamentaltråden, eller Birgitte her). Jeg regner med at selve meldingen er korrekt og at det evt. er krysset feil i selve skjemaet (men det vil jo oppklares).

10 Likes

Hva mener du? Jeg skrev ikke annet enn jeg tror ikke på melding i morgen, eller nærmeste dager for den saks skyld, når sjefen eller sønnen eller hvem det nå er som innsider kjøper aksjer og melder det i ettermiddag.

Da misforstod jeg (siden du fulgte opp med at det ikke var «rare beløpet»), om forladelse. Tror det ikke det har noe særlig å si gitt at ting allerede er guidet, men hva vet jeg.

Dersom innsidere som handlet i dag ikke kjenner nyhet som publiseres f.eks. i morgen, så er alt greit.

1 Like

Ja det er det sikkert - men TET som vi venter på kan de styre timingen på.

Si det enda går et par uker til, da, kanskje man kan tolke det som at det som kommer blir bra.

Edit: nå føler jeg meg skyldig i mange innlegg med lite innhold. Stopper her.

Utgpkt bra at innsider kjøper selvfølgelig. Da må vi regne med de har trua. Men er de forsiktige så har de vel en “armlengdes avstand” til planlagte meldinger så de ikke griser til seg selv unødvendig i offentligheten. Forstår ikke hva som er så spesielt med et slikt synspunkt. Denne aksjen kommer til å gå videre uansett nærmeste dager fordi dette gir tid til kjøp før neste melding. Ja den kan kommer om ikke lenge TET.

Om ni hade haft en date med Carlos, vad hade ni frågat honom?

Om han er Certified Bull

2 Likes

Hvor var Vasco da Gama var i Lisboa?

3 Likes

Alltså han kommer ju till Stockholm på torsdag och jag kanske ska träffa honom så jag undrar faktiskt på riktigt

1 Like