Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Hørte på P4 her en lørdag der Golden redegjorde for at det i swingersmiljøet i Arendal var innført enn"godkjennelse" av de som var “Certified Bull”. De fikk utestedet bevis…

1 Like

Det vanskelige er jo at han ikke kan svare oss på det vi lurer aller mest på. Kanskje jeg hadde spurt litt rundt om hva slags oppmerksomhet fra investorer og sponsorer de har opplevd etter Madrid og/eller om de «ser frem til» å presentere plattformtechen i nær fremtid.

1 Like

Och vad är detta egentligen, menar du?

Spør om dette :rofl: :

500 aktier? Varför, det är ingenting

2 Likes

Tänkte faktiskt fråga det bland annat

3 Likes

Jeg mener at alt som er «kursdrivende» / ikke tilgjengelig informasjon ikke kan svares på. Det som er kjent har vi god kontroll på. Så da må man snakke i omkretsen av det vi vet. Derfor nevnte jeg opplevd interesse fra omverden og forventninger til plattformtech reveal.

Jeg synes ikke du skal spørre hvorfor det som trolig er sønnen hans ikke kjøpte mer enn 500 aksjer. Det ville jeg opplevd som dels direkte frekt.

3 Likes

Du får evt spørre litt chatgpt inspirert, ala «hvilket tall bør jeg absolutt ikke tenke på om jeg prøver å gjette feil antall events hittil i kontollarm intium?» :thinking:

Man vet jo aldri disse dager, kanskje Carlos også er en chatgpt bot.

3 Likes

Hva slags informasjon får vi om readout i januar? Tenker altså ikke på topline data, men om vi får noe som helst i januar?

Det er presedens i biotech verden for å melde database lock, men Ultimovacs er ekstremt konservative i hva de melder, så vil ikke tro at de melder database lock når de alletede har sagt at data kommer noen måneder etter siste pasient har blitt observert i 18 måneder

1 Like

Det er vel naturlig at det kommer en melding når de “stenger” studien for avlesing og at det det også kommer info om brutto antall events på dette tidspunkt, uten at dette spesifiseres i studie og kontroll arm.

1 Like

Det tror jag väl knappast?

Jens sa på Q3 presentasjonen at de får info når nye events inntreffer, så de vet antallet, så hvorfor skal de ikke opplyse om det på closing Day?

Du kan jo spørre Calos om antall events pr. nå på Date’n din.

Spør han om de har vurdert å prøve ut TET til antibody-TET-conjugate.

Immune stimulating antibody conjugate - Wikipedia

Hva i all verden mener du med det?

Det er jo hva TET er

TET er et antigen ikke et monoklonalt antistoff.

Om man kobler TET på et monoklonalt antistoff målrettet mot et antigen på en kreftcelle så vil man muligens kunne målrettet øke immunaktiviteten i tumoren.

Teori: Det blir som om man bytter et lite immunogent men spesifikt antistoff med et mer immunogent antistoff på en kreftcelle.

1 Like

Ok, skjønner. Det tror jeg ikke TET-molekylet kan brukes til. Men sikkert greit å spørre.

Det som kan kobles på TET-molekylet er T-celle epitoper i form av peptider - slik UV1 er.

Spør om hva slags portvin han kan anbefale til ost og vin kveld med sjefen for M&A hos BM.

3 Likes

Edit: Feilaktig påstand om at det er sammenlignet med real-world-tall inkludert metastaser i hjernen og det var feil. Feil feil. Sa jeg feil?

1 Like

Hvilke da? Hverken CM-511, CM-067 eller KN-006 gjorde det i hvert fall?

Det vi først og fremst sammenligner med er CM-067. Den ser slik ut:

" Exclusion Criteria:

  • Active brain metastases or leptomeningeal metastaser"

Du får komme med eksempler Teiner!