Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Bra PR dette, men FA har visst ikke tid til å lese korrektur…

2 Likes

Ultimovacs :x:
Ultimovax :x:
Unimovacs :white_check_mark:

1 Like

Umvs :white_check_mark:

1 Like

Det var mitt gjett på ticker i sin tid :grinning_face_with_smiling_eyes:

4 Likes

…ved gode resultater, noe vi regner som mest sannsynlig, bør selskapet kunne lande en bra kommersiell avtale med en partner…

At FTF har “skarve” 320k aktier igen og anonym pol viste op imod 2mill aktier på hænderne for folk der følger med her inde → alle skal øge sin beholdning med 15% i gennemsnit for at tømme dem helt → styrkeforhold er tippet på vores side → vi bør snart kunne se kurser over ATH :slight_smile:

Jeg føler meg ganske trygg på at de ca. 500 personene som jevnlig leser i Ultimovacs-trådene til sammen representerer langt mer enn to millioner aksjer.

6 Likes

Teknisk sett ikke sant :stuck_out_tongue: DnB ASA står oppført med 21 aksjer i Ulti

2 Likes

The amended protocol in INITIUM enables the data analysis to start mid-January 2024 after the last enrolled patient has been followed up for 18 months.

Nå er det én liten måned til vi får melding om at INITIUM-databasen åpnes.

2 Likes

Mener å ha lest et sted at de ikke kom til å sende en egen melding om det? Mulig jeg husker feil…

Det sier Seg jo selv. På dagen av 18 måneder starter vasken.

Godt poeng, stryk melding (betyr ingenting heller).

Er det sannsynlig at vi får vite det totale antallet events når de åpner INITIUM-databasen?

Det tror jeg er svært lite sannsynlig. Men det er nok noen her inne med bedre forutsetninger for å svare på det spørsmålet enn meg, så kom gjerne med innspill.

I hvilken presentasjon hinta Bjørheim mot at de var på ett par og seksti?

1 Like

I Radium episode 286 4:28, så sier Bjørheim:

“Jeg er ingen statistiker, men allikevel vet jeg noen tall: med dagens statistikk, så ville lnitium studien vært positiv hvis HR var under 0,736 med 3 desimaler. Hvis man gjør analysen ned mot 60 endepunkter eller ensifret antall endepunkter lavere, så vil den verdien.
kunne gå til 0,726 så det er altså en 0,01 forskjell i hazard ratio, så på det nåværende tidspunkt har det veldig lite å si for kvaliteten av dataene.”

3 Likes

Jeg tror ikke de kommer til å dele de tallene nå i første instans - fordi de alene sier mindre om effekt enn utregnet justert HR. Men det blir bare å telle trappetrinnene i de to KM-plottene for PFS som blir delt på et eller annet tidspunkt (sannsynligvis ASCO)

2 Likes

Kanskje noen gode psykologer kan tolke kroppsspråket på dem under Q4 presentasjonen

1 Like

Nåh hva såh? Ikke noe volum å snakke om så vil tro dette er en eller få aktører som prøver seg på noe. Positivt hvis vi etablerer oss over 115 men aner at vi skal ned igjen om ikke så lenge.

2 Likes

Noen som vet noe?

Vet vi ikke mer enn nok til høyere kurser da…?

1 Like