Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

27 Likes

Ville være god timing å komme med nyheter i morgen, for å kunne få spredt budskapet videre på torsdag hos DNB.

6 Likes

Dette dreier seg vel om ODD som ble tildelt i oktober?

6 Likes

Ja, det er nok det.

Virker som styremøtet drar ut i dag. Middag etterpå?

3 Likes

Meldingen om Tendu kommer uavhengig av styremøter. Siden de skal presentere selskapet torsdag formiddag er det bra timing om de kommer med melding i morgen.

(rettet tidspunkt, takk h3nk1)

3 Likes

I overimorgen - Carlos i Oslo, Sara i Stockholm.

10 Likes

26 Likes

For den som ikke måtte kjenne så mye til Sara Mangsbo så kan man lese og høre henne forklare litt om kreftvaksiner/UV1/TET her i disse to linkene :

https://acrobat.adobe.com/link/track?uri=urn%3Aaaid%3Ascds%3AUS%3Af37616af-86c6-4472-adec-b9f01b4eea27

16 Likes

14.12.2023.

Sara skal mye mulig snakke om TET på New Horizons in Biologics & Bioprocessing i Stockholm, og Carlos skal i ilden på den årlige nordiske Healthcare konferansen.
Ultimovacs har lagt ut på sin LinkedIn profil at de gleder seg “very much” til å presenere recent developments. De har også lagt ut at de gleder seg “very much” til at Sara skal presentere.

14.12.2022.

Akkurat et år siden alle 12 pasientene ble ferdig rekruttert til Tendu. Dvs. at i morgen så har vi 1 års data.

– Dataene fra Tendu-studien vil bli verdifulle for å utforske mulighetene for å utvikle et klinisk program basert på TET-plattformteknologien, sier medisinsk direktør Jens Bjørheim i Ultimovacs.

– Bevisene så langt indikerer at TET-plattformen har potensialet til å bli en fleksibel plattform som effektivt kan kombineres med mange terapeutiske tilnærminger innen onkologi, fortsetter han.

Hovedmålene med studien er å vurdere sikkerheten, toleransen og immunresponsen ved å få de tre ulike dosenivåene.

Ingen sikkerhetsproblemer skal så langt ha oppstått i studien. Pasientene skal følges opp seks måneder etter at den siste behandlingen er gitt.

I den pågående fase 1-studien - der den siste pasienten nå er blitt inkludert- skal totalt 12 pasienter med tilbakefall etter primær radikal prostatektomi få fire doser med Tendu-vaksinen i løpet av seks uker, skriver selskapet i en pressemelding.

Merk dere at det står at de skal få fire doser ila. av seks uker. (det må være de første 6 ukene) Pasientene skal følges opp seks måneder etter at den siste behandlingen har vært gitt.

Vi har ennå ikke hørt noe om TENDU, men Ultimovacs har guidet Q4. Her er vi nå. Det vil være helt perfekt å slippe data/melding nå.

28.11.2024 / 13.12.2023

Aitana Peire går ut av styret pga. ny jobb.
De velger å la henne sitte i styret til 13.12.2024. Altså i dag. Hun representerer Cancia, som er 2. aksjonær i Ultimovacs med hele 7,86% av totalen. Merk dere at det er først på GF i april 2024 hvor Peire erstattes av en annen.

Ultimovacs er inne i sin viktigste periode i selskapet eksistens.

Min teori er at Fjerdingen satt seg på flyet fra nord, og at de har hatt styremøte denne uken, for å diskutere viktige strategiske beslutninger. Her er det en fordel at Aitana Peire og Cancia er tilstede.

Det er mye bedre å bli “en snakkis” på disse konferansene, enn at snakket skal skje etterpå.
Det er sannsynlig at hun fratrer kort tid etter siste planlagte styremøte. Det gir ingen mening for meg at hun skal gå i dag 13.12.2023, og ikke 01.01.2024.

Jeg trodde melding kom i går etter stengetid, eller i dag tidlig.
Nå er det enda mindre odds for at melding kommer i dag etter børslutt, eller i morgen tidlig.

5 Likes

Mindre odds.

hehe, jeg venter på noe stort OK :slight_smile:

Hvor ser du dette?!

1 Like

Der står det ikke noe om TET!

Du kan gjerne mistenke at hun vil snakke om TET, men det står ikke. Og da blir det å skrive det du gjorde veldig, veldig feil.

Men er jo uansett helt naturlig at hun vil nevne/snakke noe om TET i og med at selskapet har guidet Q4 - om resultater foreligger eller ei. Du skjønner veldig godt hva jeg mener.

Har endret på teksten nå, for jeg skjønner hvor du vil.

Om de hadde skrevet på LinkedIn eller et annet sted nå at Sara skulle snakke om TET i morgen, så hadde det vært mer eller mindre en bekreftelse på at det kommer en melding i morgen tidlig. Igjen, du må gjerne mistenke det også, men å skrive som om det er bekretet er ikke kosher.

3 Likes

Ble postet for 2 dager siden denne…etterfulgt av diskusjon nr. 27 med en haug innlegg om skvis/ikke skvis (sikkert grunnen til at du ikke har sett den)

har lest ganske nøye, så den ikke, men har du en link?

1 Like