Har Janus redusert shorten? Sjekket Shortnordic nå og ser ikke Ultimovacs på listene lengre?

Et spørsmål. Av alle disse aksjene Janus låner for å shorts, hvor stor andel har de solgt i markedet og hvor mange sitter de fremdeles på? Er det noen som vet det?
Vi vet at de har solgt 874 975 aksjer i markedet. Vi vet ikke hvor mange de har lånt.
Men @Tartilo : JHI sitter neppe med hundretusenvis av aksjer som de er klare til å selge short i skrivende stund. Hvem som låner ut til shortselgere er jo en kjent sak, og man kan avregne listene over hvem / hvilke kontoer som kjøper og selger (eller låner til short – transaksjonen ser likedan ut) med hva SSR viser og det matcher (trolig) ganske bra.
Det viktigste å merke seg er at shorten ikke er økt på mye høyere kurser. Det demonstrerer svak conviction og/eller at det ikke er mer krutt igjen å selge i markedet.
Kan jo være at de opererer på samme “nivå” som FTF, og bare har bestemt seg for å sette en target på 2,5% short i Ulti.
Edit: Noen som husker størrelse på short i det nederlandske alzheimer-selskapet?
Er jo veldig enkelt case egt.
Studien er på overtid, er det;
-
UV1 som har enorm effekt på sine pasienter og i den andre gruppen med Soc så er det mange flere dødsfall/progresjon.
-
Soc har bedre effekt enn prognosene tilsier og det vil ikke bli en statistisk forskjell mellom gruppene.
Short synes risk/reward til alternativ 2 med nåværende shortposisjon er bra.
Tja. Har du først shortet tre prosent av selskapet på kurs 70-80, så hvorfor ikke ta et par prosent til på kurs 140 dersom du tror på veddemålet.
Om SOC plutselig skulle ha en så stor forbedring i effekt vs. historiske data så er det langt på vei en større sensasjon i dag enn at UV1 er hovedårsaken til at events ikke inntreffer.
Redigert.
Jeg har da ikke sagt at jeg synes det, må lese igjen
Leste feil!
… eventuelt demonstrerer det at de er fornøyd med dagens størrelse på shortposisjonen.

Noen som har tilgang?
Må som vanlig be om at det ikke deles innhold fra bak betalingsmur
@Savepig - Men gullkorn som dette fra Holom er jo svært verdifullt og en ny tanke for meg 
– Resultatene blir avgjørende. Positive resultater vil kunne være transformerende for selskapet, mens negative kan få brutale konsekvenser ut fra et aksjemarkedsperspektiv, sier han.
FOR en analytiker!
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.