1.5 bn estimat er USD og per år?
Godt spørsmål, det henvises til “management estimate”. Det er USD og trolig årlig, ja, for fremskreden melanom. For min egen del er disse regnestykkene lite interessante all den tid da jeg er investert under antakelsen at “U” i UV1 faktisk betyr “universal” og at (mer) positive data vil utløse en avtale/oppkjøp der dette nødvendigvis hensyntas.
Tallet henger i løse luften ja, men kunne kanskje gitt en indikasjon på hva Scancell mener om TAM’en i melanoma indikasjonen. At det er USD er klart, øvrige tall i presentasjonen er USD.
Fy fan, snart under 144,-! Det er sååååå jævla typisk men man tør jo ikke gjøre noen store krumspring…
Den største kursdrivende nyheten i Ulti sin historie kommer altså neste måned dere… Hvorfor bry seg så mye om dagens utvikling?
Fordi i mange tilfeller kan det være smart å selge når slike oppdatering kommer å kjøpe seg inn på slutten av dagen, noe jeg vurderte i dag.
Det er fair
Det jobbes hardt for å holde kursen nede og de klarer det……
Medisinen er fortsatt: Øya på målet og la støyen passere
Geniet i DnB.
Om et selskap mislykkes med sine foretningsprodukter, så vil aksjekursen rase.
Hvor mange års skolegang må man ha for å komme frem til en slik genial konklusjon. Er du stupid er det bedre å holde kjeft og la folk lure enn å si noe og fjerne enhver tvil.
Kjenner at han der i DNB irriterer meg mer enn jeg burde bli irritert av sånt.
Tipper det er rimelig mange som ble sittende fast her for ca. 3,5mnd som nå ser sitt snitt til å dumpe posten (“denne skal jeg ALDRI kjøpe igjen”) sin nå og aldri ser seg tilbake. Tror som jeg skrev lenger opp at den riktige approachen nå de neste ukene er å ignorere støy og daglige bevegelser, finne seg noen targets (både mtp kurs og tidslinje) og være veldig rigid på akkurat det.
Holom har laget en ny analyserapport idag.
Ingen endring av kursmål (200), og LOA kommenterer han ikke.
Et utdrag :
Samme her, lærer aldri at det alltid er tre skritt frem og to tilbake. Til det ikke er det lenger.
Har Holom ment noe om LOA før?
Det du beskriver her er basically det man ser som motstand i et chart.