Ja. Tror dette er det siste :
Temmelig spesielt (for å si det mildt) at de enda ikke har kommentert eller justert LOA for Mesotheliom etter ESMO.
Er mange som irriterer seg over Holom sine ordvalg og innfallsvinkler. Jeg tror ikke at han har avgjørende betydning for hvordan kursen oppfører seg etter gode nyheter. Når man ser på handels mønsteret er det tydelig at det er sterke krefter som vil ha kursen nedover “okke som”. Holom hjelper bare på med å forsterke denne effekten ved å minne om at dette kan gå dårlig enn faktisk å mene at det sannsynligvis kommer til å bli veldig bra.
Mine lille konspirasjonsteori er at markedet nå er “programmert til å selge på nyheter uansett.”
Dette kan medføre at når/dersom INITIUM avleser positivt så vil det bli så mange aksjer til salgs at shorten kommer seg ned på beina noenlunde uskadet uansett.
Her tror jeg du bommer. INITIUM er et helt annet beist enn NIPU, og det alle venter på. God avlesning her så snakker vi break-away gap som aldri blir lukket.
Artikkelen i dag var den siste dytten jeg trengte for å skifte megler, å betale store summer i året for noen som aktivt motarbeider investeringene mine trenger jeg ikke.
Bytter ut DnB markets i morgen tidlig.
Solide resultater fra studien
A benefit was also observed regarding ORR in the UV1 arm as 31% of the patients experienced an objective response vs 16% in the control arm (odds ratio, 2.44; 80% CI, 1.35-4.49). The safety profile of the combination was consistent with findings observed with ipilimumab and nivolumab alone, and there were no added toxicities reported.
At kursen går ned kan også enkelt forklares ved at noen velger å gevinstsikre. Det trenger altså ikke ligge noen onde hensikter bak.
så kursmål 200 med “bare” 30 % sjanse for INITIUM går rett på fase 3 som så lykkes (og NIPU kun 20%). Ikke så verst.
God vinkel.
Spændende om der er bevægelser i short når vi får nye lister imorgen eller om det bare er gevinst sikring. Hvis det er det sidste så skal Janus nok komme fint ud, hvis de køber op INDEN initium resultater. Men så skal de vist til at have fart på…
Virker som noen tror at fordi mynten har landet på “mynt” 3-4 ganger nå, så er sannsynligheten stor fordi at den skal lande på “mynt” igjen. Er det virkelig så vanskelig å knø inn i la cabeza (les: hodet) at hvert enkelt kast representerer et eget, uavhengig, utfall?
Uansett hva som har hendt frem til nå, så er sjansen 50% for “kron” denne gangen.
Og sjansen for PE met i INITIUM er (gitt historiske data) betyyyyyydelig høyere enn 50%
Ring å spør han hvorfor han ikke har oppdatert loa på nipu… etter hans beregning var positiv fase 2 null verdt.
Strong sell
Er dessverre redd for at en rimelig teori kan være at DnB kjøper opp for short for fremtidig inndekning av shorterne som de nok har vært med å etablere. Analytikerens stadig utspill de siste månder kan bare tjene shortposisjoner.
Det jeg ønsker meg nå er en melding om enda bedre signifikant OS på 1 års rapportering i NIPU.
23 jan. var det 1 år siden siste innrullerte. Kom igjen Helland slipp dataene fri.
Hvordan var det. Kan nipu dataene tippe i feil retning? Vi var på vippepunktet så kanskje like greit å vente med de i så fall.
Med den evnen til å sitere selektivt fra kildene tipper jeg du får en tlf fra Finansavisen i morgen tidlig med jobbtilbud
Har ikke DNB/Holom mumlet i skjegget om at det er store investorer som vil inn, men de vil se data (INITIUM) først. Kan jo tenkes at han jobber for dem med å roe kursen noe…