Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Var det någon här som att att det gick att handla Ulti med hävstång på Saxo bank? Hur gör man då isf?

Hmm kanskje har selskapet et eller to kort til å spille ut for INITIUM? Oppdaterte tall på NIPU og veien videre? Ikke at det skjer, men det er kanskje en mulighet. Kan i så fall være det som virkelig setter standarden og fyr på kursen før den store store triggeren.

1 Like

While management carefully evaluates an optimal path forward (Phase III programme) in mesothelioma, the most significant near-term catalyst remains the Phase II INITIUM results in malignant melanoma (expected March 2024). The company is scheduled to release FY23 earnings on 14 February and will likely provide an update then.

Interessant at de skriver dette, man kan legge til grunn til at de er i kontakt med selskapet. Kan hende de har plukket opp noe i den dialogen.

1 Like

Det er jo 2023 resultatfremleggelse 14 februar. Ikke et unaturlig tidspunkt å oppdatere markedet på fremdrift og planer. Tror ikke de sikter til noe mer enn det.

4 Likes

Tja, kanskje ta kontakt med Saxo via websiden deres eller på telefon :man_shrugging:
(Men å handle biotek aksjer med gearing ville ikke jeg gjort i Ultimovacs eller andre aksjer i sektoren)

Oppdatering NIPU ville vært fantastisk

Med hr 0,73 hvordan vet du at nipu oppdatering hadde vært fantastisk? Like greit å vente til etter initium spør du meg.

:rofl: litt norsk svensk ordbok, i tilfellet noen sliter med språkbruken her
bilde

og om noen leser boms, så er det fra kontekst mulig å skjønne at det er snakk om finansiell giring

Ja han kan man bare drite i.
En analytiker som kun forholder seg til statistiske tall fra en tabell for å finne en LOA, uten å kunne begi seg ut på en subjektiv vurdering av ett spesifikt studie, er null verd.

1 Like

gikk fort fra 144 til 138 nå??

Dette forblir en tradingaksje frem til fakta er på bordet.

1 Like

144 var en støtte som ikke holdt på dette forsøket, da blir det en reaksjon nedover.

Tipper den spretter fort tilbake

2 Likes

144 nøtten

Noen som tar ned risikoen før avlesning

1 Like

Flere fond gjør det ser det ut som, hvis ikke det er short da

1 Like

Storebrand indeks lånte nettopp ut 100k. Disse har garantert blitt shortsolgt som del av det veldig lite diskret momentangrepet man så i går og videre i dag. Hvor lurt det er gjenstår å se, jeg mistenker “veldig lite”.

8 Likes

jeg regnet med du hadde kåll på det, kall det en public service announcement

1 Like

uansett 144 som teknisk mostand så er prisbevegelse og volum rundt kl 12 mildt sagt påfallende

Ja, det er hva det er: ekstremt lite diskret og ikke lite irriterende. Utover det har jeg liten/ingen tro på at aktøren(e) er i stand til å sabotere et særdeles pent og fundamentalt begrunnet chart i det litt større bildet.

1 Like

Skummet gjennom lista. en del fond som har solgt seg ned de siste 30 dagene/lånt ut. relativt små beløp.

1 Like