Her er presentasjonen, få med dere den lange introen til Carlos: https://channel.royalcast.com/hegnarmedia/#!/hegnarmedia/20240214_1
Jeg la inn fundamental, men legger inn her også.
Tommel opp eller ned mtp hvordan Sausen forsvarte Nipu studien etter at intervjuer vinklet readouten som veldig negativ?
Intervjuet bar veldig preg av at intervjueren hverken hadde spesielt peiling på Ultimovacs eller biotek generelt.
På den positive siden, han fikk frem flere underliggende resultat fordeler ved vaksinen i studien. Pluss i margen fra min side
Tager JHI fejl kommer deres mantra til at klinge veldig hult:
“…superior risk-adjusted returns in healthcare…”
Why invest in healthcare with Janus Henderson?
-
Over 100 years experience
A dedicated team of 9 members with more than 100 years combined of healthcare investing experience -
Sector experts
Our team of experts includes three PhDs and one MD. -
A strong track record
Over the long term, a proven ability to navigate the gap between healthcare’s top- and bottom-performing stocks – historically, the widest of any sector – by staying focused on risk/reward. -
A long-term approach
The quality of our investment team, the depth of our research, and our disciplined long-term approach set us apart in pursuing superior risk-adjusted returns in healthcare.
Om resultatene er så sensasjonelle som det kanskje ligger ann til, så får de vel presentere hvorsomhelst og når de vil, uansett?
De kan vel bare kalle inn til konferanse selv, og “alle” som er noe, i bransjen, vil vel kjempe om å få komme med.
Likte FA intervjuet godt jeg, bet meg fast i denne som ikke er noe nytt for de som frekventerer TI, men som er fint å høre direkte fra U også, de Sousa sa vel noe sånn som:
“the pharmas has a lot of cash…and they definitely need to find alternatives as there are big problems in the sector, they are running out of patents. We think positive data will trigger a lot of activity on this side.”
De Sousa med et kjempeglis på slutten der
Og at De Sousa ikke har all verden erfaring med å forklare detaljene til lekfolk, synes jeg. Han kunne med fordel tatt et lite grunnkurs for intervjueren i kliniske studier, kontrollarm, progresjonseventer osv. Samt nevnt at dette ikke var en studie de selv initierte, og at som annenlinjebehandling i en så dårlig prognose så er faktisk likevel resultatene revolusjonerende gode.
Jo, for så vidt enig, men formatet og mottakeren tatt i betraktning, så ville det muligens ha blitt for omfattende. MEN hørte dere på kvartalspresentasjonen at Sousa ville på CNN ved skikkelig positiv avlesning? Synes Sousa virker veeeldig oppesen og snakker i store ord for tida…
Han blunket morsekode “62 events in total” til oss. Så dere det?
Jeg kan ikke skjønne annet en at aksjeloven forplikter de til å straks informere markedet (iallefall i form av en oppsummering av de viktigste data, herunder HR-verdi), så fort de er ferdig analyserte.
Dette er jo selskapets egne data.
Når det gjelder den optimismen vi nå er vitne til fra selskapets side, kan det være slik at de har kunnskaper fra fase 1-studiene om biologiske prosesser, som de sammenligner med NIPU resultatene de har fått tilgang til, som gjør at de har enda større grunn til å være optimistiske enn vi her på TI? Eller har de ikke fått vite så mye fra Helland ennå?
Sånn generelt er vel alle selskap veldig positive inntil det motsatte er bevist…
Forskjellen er bare at de har vært veldig nøkterne lenge, men har i det siste endret tonen ganske mye.
Forsåvidt sant. Men U-laget har jo vært så ekstremt avmålte og forsiktige tidligere. Jeg tror det er forandringen fra den væremåten mange legger merke til.
Edit: @Cheerup kom visst først i land
Kan noen svare på om doseringen i denne Initium Fase 2 studien er lik den i Fase 1? Såvidt jeg kan huske så var det 6 av 20 pasienter i Fase 1 hvor føflekk kreften forsvant, mens sykdommen stoppet opp og var stabil for 6 pasienter. Tumoren gikk også tilbake for disse med mer en 30%. Det var egentlig ganske fantastiske resultater.
Dagens lister viser noe gucci
Det er samme dosering av UV1 i de to studiene ja, 300 mikrogram. Men adjuvansen GM-CSF ble forsøkt med to forskjellige doser i den fase I studien (37,5 og 75 mikrogram) uten at det så ut til å gjøre noen forskjell. Men den høye dosen var safe og er den man bruker i INITIUM.