Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

vel, om det ble gjort en short burde det vises i dag 15.30

"Krydder i porteføljen

For investorer som ønsker å krydre porteføljen med mye mer risiko er bioteknologiselskapene Ultimovacs og Nykode Therapeutics gode alternativer, ifølge Wembstad.
Begge ventes å gi svært høy avkastning, dersom de lykkes med å kommersialisere sine produkter.
– Forskningen med Ultimovacs’nyskapende immunterapier/vaksiner mot kreft har gitt lovende resultater, forteller forvalteren.
– Mens andre kreftvaksiner enten er persontilpasset eller rettet mot hver enkelt kreftsykdom, vil Ultimovacs–vaksinen kunne holde alle typer kreft i sjakk."

13 Likes

Man trenger da ikke å være veldig oppegående for å skjønne dette. Dette er jo selvsagt en kjennsgjerning som selv bestemor skjønner, men greit nok, all god pr er velkommen

Lykke til.

2 Likes

13 Likes

Og dette betyr at såfremt positiv avlesning i INITIUM så er Janus i en megaknipe?

5 Likes

Sikkert solgt mer i dag. Men det betyr at noen kjøper. For nå svelges det unna en del på kjøp. Vi får bare se på listene i kveld.

1 Like

Hver krone kursen går opp, så taper de en god årslønn på papiret. :slight_smile:

Øker med 41.000 ish. Veddemålet begynner å få grei størrelse…!

1 Like

48.285 for å være nøyaktig

2 Likes

Takk! Ikke kan jeg regne heller :rofl:

Interessant at ULTI er det 7.mest shortede selskapet på OSE. Gitt at jeg har klart å telle riktig nå da… :wink:

1 Like

image
Få deg insider, join oss på chatten - så teller jeg for deg :smiley:

#Reklame

3 Likes

Vært insider lenge men har prøvd å holde aksjer på en underarms avstand en stund (og avsluttet derfor INSIDER medlemskapet). Men var kun nære på å hoppe inn igjen idag for å kjenne på trykket i INSIDER-chatten. :nerd_face: :dancer:

3 Likes

Tror også de øker short i dag. De liker tydeligvis stor risiko.

2 Likes

Har kostet en del å ta kursen fra 165 til 155 på dette volumet.

2 Likes

Som er mye for oss, men ingenting for dem.

5 Likes

Janus lever fortsatt på feilet Meso (NIPU)
Men det fremstår jo tross alt smartere å shorte fra 160,- enn fra 70,- Jeg geni erklærer dem ikke altså!

3 Likes

Hvis Janus må tilbakelevere innen 18. april og ikke mot formodning har gjort en avtale med en ignorant storaksjonær vil de enten:

a) forsterke oppgangen ved PE met
b) kunne begrense nedgangen ved evt fail

7 Likes

Lukter win-win dette. For oss.

Dem stocks gotta be handed back.

4 Likes

Nå er du farlig nerme å si velfungerende marked :rofl:

6 Likes