vel, om det ble gjort en short burde det vises i dag 15.30
"Krydder i porteføljen
For investorer som ønsker å krydre porteføljen med mye mer risiko er bioteknologiselskapene Ultimovacs og Nykode Therapeutics gode alternativer, ifølge Wembstad.
Begge ventes å gi svært høy avkastning, dersom de lykkes med å kommersialisere sine produkter.
– Forskningen med Ultimovacs’nyskapende immunterapier/vaksiner mot kreft har gitt lovende resultater, forteller forvalteren.
– Mens andre kreftvaksiner enten er persontilpasset eller rettet mot hver enkelt kreftsykdom, vil Ultimovacs–vaksinen kunne holde alle typer kreft i sjakk."
Man trenger da ikke å være veldig oppegående for å skjønne dette. Dette er jo selvsagt en kjennsgjerning som selv bestemor skjønner, men greit nok, all god pr er velkommen
Lykke til.
Og dette betyr at såfremt positiv avlesning i INITIUM så er Janus i en megaknipe?
Sikkert solgt mer i dag. Men det betyr at noen kjøper. For nå svelges det unna en del på kjøp. Vi får bare se på listene i kveld.
Hver krone kursen går opp, så taper de en god årslønn på papiret.
Øker med 41.000 ish. Veddemålet begynner å få grei størrelse…!
48.285 for å være nøyaktig
Takk! Ikke kan jeg regne heller
Interessant at ULTI er det 7.mest shortede selskapet på OSE. Gitt at jeg har klart å telle riktig nå da…
Få deg insider, join oss på chatten - så teller jeg for deg
#Reklame
Vært insider lenge men har prøvd å holde aksjer på en underarms avstand en stund (og avsluttet derfor INSIDER medlemskapet). Men var kun nære på å hoppe inn igjen idag for å kjenne på trykket i INSIDER-chatten.
Tror også de øker short i dag. De liker tydeligvis stor risiko.
Har kostet en del å ta kursen fra 165 til 155 på dette volumet.
Som er mye for oss, men ingenting for dem.
Janus lever fortsatt på feilet Meso (NIPU)
Men det fremstår jo tross alt smartere å shorte fra 160,- enn fra 70,- Jeg geni erklærer dem ikke altså!
Hvis Janus må tilbakelevere innen 18. april og ikke mot formodning har gjort en avtale med en ignorant storaksjonær vil de enten:
a) forsterke oppgangen ved PE met
b) kunne begrense nedgangen ved evt fail
Lukter win-win dette. For oss.
Dem stocks gotta be handed back.
Nå er du farlig nerme å si velfungerende marked