De eneste som selger, har ikke aksjer
Vi får håpe folk er like flinke til å holde på aksjene sine etter PE met, så vi får en skikkelig fortjent reprising👌
De eneste som selger, har ikke aksjer
Vi får håpe folk er like flinke til å holde på aksjene sine etter PE met, så vi får en skikkelig fortjent reprising👌
Forvalteren til Janus vil bare være heeeelt sikker på at han vil få sparken i løpet av mars!
Kjenner jeg kommer til å bli nervevrak hvis mange flere bruker fundamentaltråden framover, da jeg tror det er melding som tikker inn
Hvor er sugerørene ? Dra meg baklengs inn i fulekassa, da blir nok folkefiende nr 1 og shorteren ende bedre venner,.
Klør du meg på ryggen, så klår jeg deg, ikke sant Nicolai
Er oljefondet inne i Janus?
Ja, med en hel del.
Bare å huske på denne:
Da bikket vi såvidt 4% synlig short. Rått! Kom nok litt mer også idag men så får vi se om det slår ut på synlig short eller ei. Nå tipper jeg de kommer til å prøve å holde den ca rundt her frem til VIP. Er vel omtrent det de har / klarer å få tak i ammo til.
Selv var jeg litt treig på morgenen idag og fylte opp litt på 132. Egentlig ikke helt iht plan - men så hadde jeg heller (egentlig) ikke forventet å faktisk fylle på ca der jeg indikerte som «worst case» for en stund tilbake. Litt overrasket men ikke sjokkert. De vet (nesten) hva de holder på med disse gutta
h3nk1 vet du hvilken av ETF-ene til Janus som inneholder Ulti-shorten?
Normannen er snu som bare pokker og kan se at ammo slipper op… Tror JHI har forregnet sig og dumpet kurs for tidlig og for mye —> ammo væk
Rekyl og FOMO
Kjæmpe angreb har haft mye lidt effekt. JHI har sikkert troet de ku skabe panik ved deadline….Normannen er for snu
Ja, kommer den fond der har Ulti short til at lide samme skæbne…? Og hvis ja - kan FTF så skrive et tab på kontoen på 1.5 million Ulti aktier til 500 NOK pr styk…? ?
Om dette stemmer. Så ville det være absurd å dra in person til usa for å få en negativ melding.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
Sjekket siste selskapspresentasjon. Uv1 har uansett en mulig plass i pasienter som er for skjøre til å tåle ipililumab. Dette er underkommunisert til nå og mulig nedsidebeskyttelse.
Mine kortsiktige Blue Skies scenarier med humoristiske tilsnitt mens vi venter:
Hadde vært så utrolig bra om styret i Ultimovacs viser FTF at deres selviske handlinger får konsekvenser. Ja, FTF har sikkert mye penger å bidra med i tidligfase-biotek. Men Ultimovacs tar en for biotek-laget og setter skapet på plass.
Husk datarisiko!
Ref pkt 4 har de allerede en fullmakt fra GF i fjor de kan benytte når som helst. Også med fravikelse av fortrinnsrett for eksisterende aksjonærer.
Ingen 6.30 melding. Da får vi holde pusten frem til 7.30😅