Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Er dette fordi din venn-av-en-venn har abonnement på denne svenske tjenesten som “regner” det ut basert på aksjonærlister og bevegelser, eller har han en annen kilde?

4 Likes

Fra Nordnet chat;

“Dette skal være fra RedEye-opplegget nå: “Carlos och Sara på plats, Carlos verkar trygg, yesterday a hedgefond really put pressure on us, i think they are running out of shares to borrow, and upon positive data they will have to buy them back and there will be a squeeze. Direkt från Sausa””

Uverifisert for min del!!!

29 Likes

Ballsy statement, da vet vi hva Sausen venter fra kommende melding i alle fall :cowboy_hat_face:

5 Likes

Hvis riktig opplever jeg det som sykt bullish. Men det høres litt rart ut.

3 Likes

At Carlos skal ha sagt dette høres veldig rart ut i mine ører, men…

3 Likes

Kan man inte shorta mer än 100% av tillgängliga aktier? Så var det väl i memestocksen?

Kan ikke helt se for meg at Carlos har sagt dette😂

2 Likes

Det er naked short og vil føre til bøter og det som verre er. Dette oppdages i et fornuftig marked med en felles VPS/VPC ordning. I USA har de ikke et sånt system.

2 Likes

Om dere syns det er ballsy så kom dere på chatten for mer juice :innocent: eller så kommer det nok en nordnet snitch snart

5 Likes

Hører gjerne fra noen som var på Redeye!

3 Likes

Nydelig! Det er levering av C

1 Like

@Fornybar er busy på Twitter:
image

image

26 Likes

Det tror jeg ikke noe på.

At man påstår at Carlos har sagt noe slikt nå, uten å få verifisert det, burde vel nesten ikke stå?

1 Like

Har de lov til å være selektive med hvem de deler info med? Og hvis ja, så lekker det vel flere plasser da…

Dette er jo ikke bra.

Vel, bra for oss da😆

At CEO håper og tror at de rekker fristen til ASCO er vel ikke børs-sensitiv informasjon?

13 Likes

Alle som ønsker kan vel få tilgang til dagens presentasjon. Synes virkelig dette er veldig bra og sårt tiltrengt positiv utvikling i aksjekursen.

1 Like

Det er jo ikke det som er greia. Selvsagt er det positivt for kursen🙂

De sa vel at målet er å rekke ASCO. Dette har blitt kommunisert tidligere👍

1 Like

Hva er de andre “tidbits” som du snakker om her @Fornybar ?

1 Like

Men ikke confirmed