Er dette fordi din venn-av-en-venn har abonnement på denne svenske tjenesten som “regner” det ut basert på aksjonærlister og bevegelser, eller har han en annen kilde?
Fra Nordnet chat;
“Dette skal være fra RedEye-opplegget nå: “Carlos och Sara på plats, Carlos verkar trygg, yesterday a hedgefond really put pressure on us, i think they are running out of shares to borrow, and upon positive data they will have to buy them back and there will be a squeeze. Direkt från Sausa””
Uverifisert for min del!!!
Ballsy statement, da vet vi hva Sausen venter fra kommende melding i alle fall
Hvis riktig opplever jeg det som sykt bullish. Men det høres litt rart ut.
At Carlos skal ha sagt dette høres veldig rart ut i mine ører, men…
Kan man inte shorta mer än 100% av tillgängliga aktier? Så var det väl i memestocksen?
Kan ikke helt se for meg at Carlos har sagt dette😂
Det er naked short og vil føre til bøter og det som verre er. Dette oppdages i et fornuftig marked med en felles VPS/VPC ordning. I USA har de ikke et sånt system.
Om dere syns det er ballsy så kom dere på chatten for mer juice eller så kommer det nok en nordnet snitch snart
Hører gjerne fra noen som var på Redeye!
Nydelig! Det er levering av C
Det tror jeg ikke noe på.
At man påstår at Carlos har sagt noe slikt nå, uten å få verifisert det, burde vel nesten ikke stå?
Har de lov til å være selektive med hvem de deler info med? Og hvis ja, så lekker det vel flere plasser da…
Dette er jo ikke bra.
Vel, bra for oss da😆
At CEO håper og tror at de rekker fristen til ASCO er vel ikke børs-sensitiv informasjon?
Alle som ønsker kan vel få tilgang til dagens presentasjon. Synes virkelig dette er veldig bra og sårt tiltrengt positiv utvikling i aksjekursen.
Det er jo ikke det som er greia. Selvsagt er det positivt for kursen🙂
De sa vel at målet er å rekke ASCO. Dette har blitt kommunisert tidligere👍
Men ikke confirmed