Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

så lenge han ikke vet en døyt mer om dataene enn markedet, så er han ikke i innsideposisjon. Og ASCO ambisjonen er vel nevnt før, ihvertfall “major conference” eller noe i den dur

2 Likes

Det ble vel strengt talt ikke confirmed. Han gjentok vel bare at målet er ASCO. «confirmed» er fornybar sine ord på Twitter.

2 Likes

Så absolutt, da formidler man på en underliggende måte at resultater er gode, uten å si det med store bokstaver.

2 Likes

Iflg fornybar “basically confirmed”. Da vet han jo noe.

Enig i at det ikke er bra, og om det er informasjon markedet som helhet har interesse av burde det vært delt i en børsmelding.

Om det er direkte “ulovlig” er et langt mer komplisert spørsmål, han sa vel ikke noe “uten forbehold” så da blir det ikke presis informasjon. Men informasjon delt i lukkede forum er ikke uproblematisk når det skjer i børsens åpningstid og den eventuelt først blir delt åpent i ettertid. Husk også at Einarsson presiserte at ESMO kunne være et alternativ, og det ville fort vekk endret våre kortsiktige disponeringer i aksjen.

image

2 Likes

Det er som sagt fornybar sine egne ord.

1 Like

Kjøp insider og sjekk chatten fra en som var på konferansen, vedkommende står fritt for å dele åpent men insider på TI må da ha noen perks :innocent:

4 Likes

Det er jo ikke poenget. Poenget er om det er delt informasjon med de som er invitert, som markedet burde fått samtidig.?

1 Like

En kan jo uansett ikke stole på at en som var på konferansen siterer 100% rett. Med eller uten overlegg…

1 Like

Der er jeg 100% enig med deg Shadow :+1:

1 Like

Går du ut av tråden så står det “chat” nederst i høyre hjørne

2 Likes

Du velger å tolke det på den måten. Det betyr bare at hvis man rekker fristen, og resultatene er gode, så får de sendt inn dataene i tide.

1 Like

Det er jo gode nyheter i så fall.

2 Likes

Hvis ikke @Fornybar ønsker å dele de såkalte “tidbits” med oss medaksjonærer så får det bare være. Har sagt til @pdx at jeg kjøper innsider hvis vi får PE-met :slight_smile: Men i utgangspunket synes jeg denne tråden er mer enn chattete nok for min del. Trenger ikke enda en tråd som beveger seg enda raskere :sweat_smile:

4 Likes

Har nesten blitt ultimovacs" minutt for minutt "

5 Likes

Oppdatert short tall :

Kan være andre aktører som selger også, Investor skrev jo tidligere i dag at total utlånte aksjer til short er 5,3 %

1 Like

Skarve 34k! Det var myyyyye mindre enn jeg trodde

De kan trade. Mulig de kjørte ned kursen for så å kjøpe tilbake

2 Likes

Kanskje de har løyet :open_mouth: Verdt en bot inn mot VIP å lyve litt også, skal ikke se bort ifra litt urent spill fra hedgefond helt på tampen. Men de kan gjøre hva de vil nå uansett. Dommen kommer om kort tid uansett hva de gjør.

Må bety mye panikk og stopp loss fra småaksjonærer i går. Ser ut til at de to shortgribbene enten er gått tom for virkemidler eller svetter nok og funnet ut at eksponeringen er mer enn stor nok!