Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Utrolig merkelig at kursen faller. Bare positive nyheter og TET kommer hvilken dag som helst.
Det positive er at shorten begynner å bli stor noe traderne er fulstendig klare over. Om Janus ikke får tak i flere aksjer kan de bli veldig ille om de må kjøpe tilbake samtidig som traderne preser kursen.

Jeg er ekstremt positiv og tror vi kan mangedoble oss på 6mnd. Finn andre aksjer på OSE som kan gjøre det

2 Likes

Ca. 19 uker eller 95 børsdager til midten av mars. Lykke til med å holde presset nedover mens flere og flere får opp øynene får hva som holder på å skje i norsk biotek.

2 Likes

For meg er dagen i dag noe i nærheten av en garanti av at caset nå blir et waiting game i et halvt års tid, med en veldig betydelig reduksjon av sjansen for en bøs emisjon.

Det er akkurat som du sier noe som gjør at en del blir lei og skal ut, omtrent samme hvilken pris.

Men det bør også redusere risiko med å sitte.

14 Likes

Dette er jo egentlig greit om kursen er lav over nyttår. Lavere formueskatt <3

7 Likes

Formue skatt er pr i dag ikke den største utfordringen jeg har, og antar jeg ikke er alene om det :smiley:

3 Likes

Orddeling? :grimacing::grimacing: neida, men det blir det når Ulti kjøpes opp til mye :grin::grin::grin:

Fordel er at en igjen kan snitte seg ned :slight_smile: men håper jo å slippe å plukke på 70 igjen, for er jo egentlig ferdig kjøpt! Men garantert at en kjøper mer på disse nivåene, bomma litt på 105 i dag da :shushing_face:

Formue ELLER skatt er ikke noe jeg bekymrer meg over :wink:
Det er forøvrig helt innafor å påpeke orddelingsfeil :wink:

1 Like

Profesjonelle aktører som shorter har verktøy som gjør at de ofte lykkes med mindre det kommer gode nyheter ut av det blå. I dette segmentet har de som regel også tiden på sin side, statistisk sett gull å shorte. Så gjenstår det å se hvor de klarer å presse prisen og dekke inn short :face_with_head_bandage:

13 Likes

Hovedgrunnen til at vi ikke får en “NIPU-situasjon” med INITIUM er at studiet og dataene er 100% eid av Ultimovacs. Det er ikke en studieleder her som kan holde igjen essensiell informasjon i mange mnder. Her kommer alt vi ønsker på en gang. :slight_smile:

Hvorfor må aksjen alltid gå opp når jeg venter på en overføring som skal inn i aksjen :frowning:

Der får / har du null sympati (iaf akkurat idag) :slight_smile:

Dagens overskrift er klar

Synes bildet til saken under passet veldig godt til “vår” overskrift :rofl: :rofl:

1 Like

Hva er det markedet ikke forstår?

image

Bonus (mistenker at denne kanskje er blitt laget før):

image

6 Likes

La til en liten merknad. Oppsummerer dagens web-cast fortreffelig.

9 Likes

84f7z0

9 Likes

Hvis det blir billigere nå må jeg øke igjen. Hvor skal jeg finne pengene? Ta opp lån på huset?

Selg noe annet😶‍🌫️