Formue skatt er pr i dag ikke den største utfordringen jeg har, og antar jeg ikke er alene om det 
Orddeling? 
neida, men det blir det når Ulti kjøpes opp til mye 

Fordel er at en igjen kan snitte seg ned
men håper jo å slippe å plukke på 70 igjen, for er jo egentlig ferdig kjøpt! Men garantert at en kjøper mer på disse nivåene, bomma litt på 105 i dag da 
Formue ELLER skatt er ikke noe jeg bekymrer meg over 
Det er forøvrig helt innafor å påpeke orddelingsfeil 
Profesjonelle aktører som shorter har verktøy som gjør at de ofte lykkes med mindre det kommer gode nyheter ut av det blå. I dette segmentet har de som regel også tiden på sin side, statistisk sett gull å shorte. Så gjenstår det å se hvor de klarer å presse prisen og dekke inn short 
Hovedgrunnen til at vi ikke får en “NIPU-situasjon” med INITIUM er at studiet og dataene er 100% eid av Ultimovacs. Det er ikke en studieleder her som kan holde igjen essensiell informasjon i mange mnder. Her kommer alt vi ønsker på en gang. 
Hvorfor må aksjen alltid gå opp når jeg venter på en overføring som skal inn i aksjen 
Der får / har du null sympati (iaf akkurat idag) 
Hva er det markedet ikke forstår?

Bonus (mistenker at denne kanskje er blitt laget før):

Hvis det blir billigere nå må jeg øke igjen. Hvor skal jeg finne pengene? Ta opp lån på huset?
Selg noe annet😶🌫️
Hmm noe om diversifisering og gratis lunch’er…

Har Ulti på to separate konti. Det er diversifiseringa si det.
https://soundcloud.com/user-972208711/episode-286
Bjørheim bekrefter det som ble sagt i webasten tidligere, nemlig at med “et ensifret antall færre eventer enn 70 [altså maks 9]”, så vil grensen for oppnådd primærendepunkt endre seg fra 0,736 til [maksumum] 0,726. Det betyr altså veldig lite for statistikken. At vi er langt under det tallet nå er uansett ekstremt sannsynlig.
Og så har han en ny fantastisk metafor med en eller flere fyrstikker og tørr eller våt ved for å forklare dosevalget i fase II-studiene!