Helt håpløst. Se på spreaden mellom kjøpere og selgere
Dette er typisk for en likvid aksje i et velfungerende marked der det gir mening å gi et britisk hedgefond kunstige 3+ prosent float.
Hva med å vurdere hvor vi havner mhp antall pasienter, ratio hr og p verdi 150124, det er vel det som bestemmer hva som skjer etter readout for INITIUM forhåpentligvis før påska 24, palmesøndag 240324.
Tas utgangspunkt i Polygon sin state of the art tabell som bygger på CM 067 med mpfs på 11. 7 mndr, iogmed at det var den som startet det hele med å tallfeste ratioer kontra datoer. Senere fulgte Boblegutten og Ketilaaj fulgte opp med sine statistiske beregninger.
Ifølge Polygon, har vi 130124 en ratio 46 24 , p-verdi 0.0004, dvs at vi med 99.96% sikkert kan si at UV1 har en virkning. Nå vet vi at antall events rundt 1301, vill være mellom 61 og 70 ifølge Bjørheim sine uttalelser i webcaster og Radium podkast igår.
Hvis vi går for 65 events og 43 22 ratio, er vel p verdien forsatt på 0.001 nivå. Disse tallene forutsetter at INITIUM pasienter oppfører seg som CM-067 , gjør oppmerksom på at CM 511 vil gi enda bedre resultater. Disse 2 studiene er vel på nesten 600 pasienter, sannsynligheten er faktisk størst (50%) for at INITIUM pasientene vil oppføre seg slik som pasientene i disse studiene/vil ha de ratioer jeg har oppgitte på en bestemt dato.
Desto lengere fra disse datoene og ratioer vi kommer, desto større er sjansen for at dette skylles andre faktorer, dvs at UV1 virker, DET ER NÅ FAKTISK DET INITIUM GÅR UT PÅ.
Ketilaaj sine plott kvantifserer nettopp disse sansynlighetene
Får ekstremt lite volum da det er få som selger store poster og de som skal kjøpe store poster får ikke kjøpt. Skal du inn, så må du kjøpe Janus sine lekeaksjer på 200 av gangen
Og sånn går nu dagan. Vi har en short aktør som trader med seg selv
Blir forsåvidt mange delhandler også.
Håpløst
Den utarbeidede tabellen tar vel kun utgangspunkt i kontrollarmen og deretter supplert med antall i eksperimentell arm for å få 70 events. Så hvis det 130124 er lagt 46stk til grunn i kontrollarmen så er det jo forhåpentligvis kun eksperiment arm som er redusert, så om det er totalt 65 så blir forholdet 46/19.
Litt irriterende at folk kanskje kan komme inn på oppløpet og kjøpe på 90 tallet i januar februar. Mens man selv har sittet igjennom knallhard risiko…
Ja, men selv om den virker godt kan likevel det bli vanskelig:
F.eks om selskapet kjører emisjon, så kan kursen gå ned.
Og det er heller ikke sikkert at Big Pharma vil kjøpe UV1 selv om den virker.
Dessuten er er det mye usikkerhet med tallene.
Dessuten, onkelen min hadde aksjer i Nortel, og det ble en dyrekjøpt lærdom for ham.
Og mange andre bioteks på OB har jo gjort det rævva. Hvorfor skulle Ultimovcacs være annerledes?
Hold onkelen din unna Ultimo så går dette veien.
Vi vil ikke ha folk med uflaks med på laget.
Du har rett i det, desto mere ekstremt blir det i positiv retning hvis noen skulle være i tvil om det!
Det var nå et forsøk på å tallfeste litt de ulike parametrene der ute, ser ikke at emisjon har noe å gjøre med akkurat dette!
Kanskje Ketilaaj og Boblegutten kunne oppdatere sine plott når vi nå har en dato, dog ikke det eksakte antall events.
Tror ikke det blir vanskelig for Ultimovacs hvis vi får en avlesning som forventet, hvordan det gikk med andre selskaper, føler ihvertfall jeg på det nåværende tidspunkt er mindre interessant.
Enig med deg Fartin. Jeg har derfor tenkt å legge om strategien: Jeg skal prøve å holde folk unna Ultimovacs i stedet for å snakke selskapet opp. Jeg vil rett og slett ikke at andre skal få kjøpe til disse kursene. Det er ikke rettferdig mot deg, meg, og alle som har sittet tungt lasta fra lenge før PoC. Så dette er min nye tilnærming fra og med dags dato:
Hehe, jeg tar det rolig framover. INITIUM resultatene kommer til å snakke for seg. Janus får kuke så mye de vil, men de må bli ferdige innen 16. april for da kommer FTF senest og banker på døren.
INITIUM resultatene kommer senest 20. april og tidligst 10. mars. Skal de dekke inn i den perioden blir det dyrt.
Så har vi noen dark horses på veien dit med TET, avtaler/plan på NIPU dataene og eventuelle andre som vil ta plass før INITIUM kan komme.
Dette er et enormt tapsprosjekt for Janus, og vil bare bli verre jo dypere de graver seg ned. De får ikke en aksje fra meg. De er låst. <3
Vel, alle kan stoppe dette.
Bare å kjøpe aksjene til Janus og ikke selge de.
Hey gamestop. Janus får da ikke kjøpt noe aksjer tilbake før rundt 1000 når aksjene de er inn og ut med selges av smarte private investorer
Verdt å merke seg at 140 % (!) av aksjene i GameStop var solgt short. Vi er heldigvis ikke helt der ennå…
Jeg foreslår at vi lager en “96 klubb”, for å bli medlem legger man inn ett kjøp på 100 stk til kurs 96 så sørger vi for at skal Janus dekke inn må de minst betale 96.
Hvor mange blir med på en slik dugnad ?
Shorta noen shorten?
True, men så hadde de ikke ca 20% free float aksjer som Ulti har. Er ikke mye som skal til for å løfte kursen fremfor denne tradingen som Janus gjør seg selv just nu
Det vi trenger nå er at TET er en skikkelig dud. Men likevel skal presenteres på en konferanse, men da kun for lærdommens skyld (altså, disease understandings).
Da tipper jeg vi snuser på 200 kr fortere enn vi aner.
Aksjene ble kjøpt og lånt ut flere ganger ja.
Dermed ble det teoretisk umulig for alle å uten videre dekke inn shorten sin.