Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Ultimovacs (ULTI) småprat 3

Enig. Tar imot forslag, så du har kanskje noe spesifikt i tankene når du sier det blir for enkelt?

Jeg tror det beste er å høre på hva CFO sier. Han vet best hva som er planlagt de neste kvartalene. Og når han sier at de har cash inn i H2 så blir det vel anyones guess hvor langt inn i H2 2024.

De går nok uansett ikke inn i H2 med slunken kasse. Innen den tid har enten eierne eller en samarbeidspartner skutt inn mer kapital. Ikke noe stress.

5 Likes

Både er den listen erstattet av en nyere og du roter med dagene. Det der er status på slutten av torsdag

Du er en tidvis merkelig skrue. Den nevnte tjenesten krever at man abonnerer og er en direkte konkurrent til TI. Den som muliggjør brede diskusjoner om blant annet Ultimovacs. Og som ikke akkurat er et gedigent overskuddsprosjekt for pdx.

Respektløst.

1 Like

Det er mulig det, jeg ser bare på datoen i søkefeltet øverst til høyre.
Jeg la inn 6.november, da kom denne listen.
7.november er fortsatt blank, så da tenkte jeg at listen var til å stole på.

Er den ikke det må man bare se bort fra posten.


Kan du ikke bare redigere posten din?

1 Like

Når begynte man å dele aksjonærlister bak betalingsmur(er) på åpent forum…?

1 Like

Selvsagt, men poenget var å vise til hvem som herjer i aksjen om dagen og at erfaringsmessig er det ikke alltid bra for oss aksjonærer.
Litt lettere å akseptere “uforståelige” fall når man vet hva / hvem som styrer kursen.
Det er med andre ord ikke det fundamentale det er noe galt med, det er bare aktørene som står for volumet som p.t. kjører kursen dit de vil. Antar at det ikke holder med 5 MNOK i bot, det må større virkemidler til for at noen må skjerpe seg.

Jeg visste ikke at dette lå bak betalingsmur når jeg delte linken, jeg registrerte bare at jeg hadde tilgang handlene, men ser nå at det skyldes at jeg har E24-abonnement. Beklager delingen, men jeg trodde faktisk den var åpen siden det har vært mye skriving om at alle kan følge med på aksjonærbevegelser på E24 ref Finnes-saken.

Grei dose med sutring her om dagen. skulle nesten tro det er jeg som er skyld i kursfallet :sweat_smile:

3 Likes
1 Like

Hva? Påstår du nå at du ikke er skyld i kursfallet?

3 Likes

Ok, jeg kan ta en for laget :joy:

Blame it on me, send gjerne PM også hvis det hjelper :smiling_face_with_three_hearts:

1 Like

Han må vel ha kjøpt de samme aksjene på et tidspunkt…

Det er rett og slett skammelig at styreleder ble stående alene med innsidekjøpet sitt i dag. Gjelsten, Hagen og Sundt-familien har uendelig større ressurser enn ham, og bare symbolske kjøp hadde også gjort en forskjell.

8 Likes

er du sikker på at det er skammelig?

1 Like

Når styreleder kan handle, så kan naturligvis øvrige eiere representert i styret også handle, hvis det er det du mener.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Ja dagen før.

Det er diskuteret mange gange.
Markedet = Janus = 1 aktør
Janus gik sikkert med tesen at NIPU vil fejle ( en læge var ude og dødsdømme NIPU)
Tesen fejlet = Janus fanget i en Bull trap
Janus kæmper for at begrænse skaden
Mye simpelt og ikke mye “marked har spottet noget” over det.

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

Jeg har gjort det av og til slik at andre kan se nytteverdien av insider abo her på forumet.

Hadde vel en ekstra effekt her da pdx sine lister trumfet e24 abo oversikten til Observer.

2 Likes