Hmm jeg vet ikke, vanskelig å si, jeg synes det er litt for mye tullball selv, mange ord men så har det ikke skjedd så veldig mye. Jeg har klokketro på prosjektet men det må implementeres bedre. Synes det er rart at 5-6 utviklere jobber med det full tid som Krunal sier, og at vi ikke hører noe fra de andre team-medlemmene.
Jeg har nå igjen ca 1/3 av det jeg hadde, og jeg tror jeg kommer til å beholde dem fordi jeg tror det kan bli bara på sikt.
PERSONLIG tror jeg suksessen avhenger av at Krunal stepper ned og får en annens fokus til å føre prosjektet videre. Nå er det visstnok noe rett rundt hjørnet, så det kan kanskje lønne seg å vente til det publiseres (redacted) eller rett før, om de klarer å skape litt hype rundt det…!
Det jeg er mest skuffet over er at ikke volumet er høyere, synes det er rart, for hovedproduktet funker jo og jeg bruker det som regel når jeg trader; det er bare litt irriterende innimellom (som de fleste krypto-apper).
Jeg håper du beholder noe av dem, vet ikek hvor ye du har men jeg tror de fort kan bli en moonbag!
Prosjektet ligger fortsatt på under 6 mill, og gjør noe som de fleste innen defi kan se nytten av, så med bedre brukeropplevelse tror og håper jeg prisen vil øke…!
Skjønner om du hobber av også; men ikke glem at du faktisk kan spare/tjene en del på å bruke den terminalen fremfor å kjøpe/selge direkte på feks spirit
Har forresten lyst til å kopiere posten din og sende til Krunal så han forstår alvoret
Men det er ikke helt riktig tidspunkt.
Forresten: det kom et godt forslag i chatten i dag, synes jeg:
With reflection tokens popping like mad, I wonder if Unidx could get in on that action… It would be a massive win win all round imo, for both holders and the team, as well as boosting volume on Unidx and likely the platform too.
MCC and Refi may have larger market caps, but I think ECC’s tokenomics would be the one to imitate, due to their true burn. It would look something like this:
• 10% tax on each buy, with 9% being reflected back to holders and 1% true burn so supply is forever deflationary. All other reflection tokens I’ve seen have a black hole burner address, which sucks yield away from holders, as this address also receives reflections.
• 10% tax on each sell, with 4% going to the treasury (to be used to enhance the platform/buyback Unidx/invest in yield generating opportunities with profits returned to Unidx holders), 4% to the marketing wallet and 2% being used to create more Unidx liquidity.
This would be insane for Unidx’s utility, as holders would earn passive income from multiple avenues: reflections (as an example I earned about $600 - 700 in less than a day from simply holding ECC with daily volume at about $550k), volume on Unidex platform (keeping the same structure with 50% of platform fees going to holders) and through using the treasury’s funds to generate further yield for holders or buyback more Unidx.
In addition, the supply would be truly deflationary (as an example 2.3% of the total supply of ECC has been burned for good in one month), the team’s marketing and treasury funds are constantly boosted, Unidx liquidity would regularly be created, volume on Unidx would soar, and you would get more eyes on the platform itself (thereby boosting usage there too). People would ape into this thing like crazy.
Then we could change the name to Unidex Capital, or rather Inudex Capital, to draw in the meme degens too
Likely supply would have to be increased to 100 mill or so, but holders should receive their fair share of these tokens proportional to what they currently hold.
@KrunalUniDex What do you think?