Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

UNIDEX trading terminal (Skyscanner for krypto)

Er litt traction i prisen om dagen nå. Omsider. Tror jeg fant et hint. Har vel nevnt perpetual protocol (1$BN) tidligere, men virker at det kommer no vesentlig mer formelt til uka.

Legg merke til kursiven

2 Likes

Ja den var vel sånn sett ganske åpenbar…! Jeg oppdaget den ikke, men siden PERP har vært nevnt i chatten har jeg antatt noe er på gang. PERP er digre, de har store VC-er i bakhånd - og har veldig bra trading-volum.

Men tror ingenting før jeg ser det…!

1 Like

ATH, $2.12 nå. Blir spennende å se om noen dumper den tilbake.

2 Likes

$2.35 :sweat_smile:

1 Like

går som ei kule, og mer skal det muligens bli :slight_smile:
image

2 Likes

2 Likes

Usikker på hvilken nyhet det nå skulle være men Unidex lanserte på Arbitrum forrige uke. Perpetual Protocol ligger vel i korta enda @VargVemund ?

1 Like

Jo flere chains jo mere trading volum og fees :+1: Regner med at Fantom volumet har bidratt litt på stigningen de siste dagene :ok_hand::rocket:

1 Like

Hva tenker du nå da? Nå fremstår det som en ganske god strategisk beslutning å migrere til Fantom.

Så vidt jeg vet, ja!

1 Like

Fantom er bra, men det var ikke strategisk riktig å migrere før market orders fungerte på Fantom. Det var en hastebeslutning, og spør du meg burde eksisterende plattform være feilfri før for mye jobb med leverage-løsninger ble implementert…! Hele diskusjonen var helt meningsløs fordi årsakene som ble oppgitt for å migrere til Fantom var helt bak mål (mindre slippage - men realiteten er at det bare er helt ekstrem slippage på ethereum istden - personlig mener jeg vi burde beholdt halvparten av liquidity op ethereum inntil videre.

Det er min ærlige mening!

Dessuten er det ikke bra å fortelle community at market orders kommer i løpet av uka, neste uke, i morgen, over helgen osv og så skjer det ikke. Det samme gjelder charting. Jeg mener Unidex har mistet en god mulighet til å få et navn på Fantom, selv om det sikker kan gå bra senere ville det vært en enorm impact om market-orders og charts hadde fungert. Morph alene har volum på 3-5 millioner daglig, med liquidity på både Spirit og Spooky, og det ville vært enkelt å pushe Unidex der - det samme gjelder mange andre prosjekter. Nå gir Unidex andre mulighet til å være først ute. Krunals visjon er leverage og profesjonelle tradere, men når ikke hovedfunksjonene fungerer blir det lit dumt. Jeg tror Unidex lett kunne vært langt høyere priset om han hadde fulgt opp det han selv har lovet. Vi får se, hvis han følger opp “roadmap” vil plattformen fungere med charting og market ordre i løpet av oktober, inkludert en visuell oppgradering av hele systemet. Jeg har mine tvil!

Å gå over til Fantom var en god ide, men det burde ikke vært gjort som en “demokratisk” avgjørelse der 10% eller hva det var av stemmeberettigede faktisk stemte. Han burde gitt det mer tid og gitt investorer mulighet til å omrokkere. Synes jeg :slight_smile:

1 Like

Endelig funker market-ordre for Fantom på unidex!

Så om en token har liquidity på flere dexer (feks Spooky, Spirit, Paint) og du tenker å swappe, vil det lønne seg å bruke Unidex fremfor å gjøre det direkte på en dex. Noen ganger kan det være store prisforskjeller på de ulike dexene.

4 Likes

Da er det offisielt Unidex integrerer med Perpetual Protocol

2 Likes

Glemte å poste denne forrige uke siste oppdateringer fra UniDex:

• Charting forbedringer for de forskjellige chains som er støttet
  • Bug fixes og improvements
  • Perpetual Protocol grant og integrasjon
  • RSK support som er en 3rd layer chain på top av BTC

Mye som skjer med Unidex, mer og mer trua takk @VargVemund

2 Likes

Unidex skal holde en talk på Fantom Developer Conference :ok_hand:

Håper at talks fra FantomDC blir tatt opp så man kan se dem i etterkant :+1:

1 Like

Kjøpte denne i mai, ser ut som den endelig kan løsne, satser på 10x med tiden. Håper på bra rewards etterhvert når volumet tar seg opp👍

3 Likes
2 Likes
1 Like

Har 155 UNIDX liggende på ETH (verdi nå er 280$). Noen her som vet om jeg bør eller må flytte dem over til FTM og ca. hva det koster i fees? Er jo snakk om så få tokens at det fort drukner i eth gas.

I så fall, er det multichain.xyz som gjelder?

Hmm ja multichain eller anyswap er de jeg har brukt.

Litt vanskelig å si, tror jeg ville ventet til gasfees er veldig lave - men det beste er nok om du hører direkte med Krunal på Telegram eller Discord; kanskje han har en bedre løsning!