Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

UNIDEX trading terminal (Skyscanner for krypto)

Brukeren eller DAO kanskje?
Eier 2080 NFTS på Fantom plattformen…

1 Like

Spennede med leverage plattformen.

Håper denne er grei å bruke. Fikk altfor mye error på “vanlige” Unidex, så måtte slutte å bruke den.

Ser pent ut nå.

3 Likes

Det har blitt mye bedre også forresten, men kommer kanskje an på hvilken chain. Jeg er mest på fantom.

Hva tenker folk prismessig her?

Launch er i løpet av dagen, USA-tid, mulig en fastsatt tid tror rundt 12 i kveld norsk tid. Jeg er litt redd folk vil selge ved launch, men tror det kommer an på hvor bra plattformen funker. Leverage mangedobler volumet.

1 Like

Aner ikke hva det kan bli verdt.

Men hvis alt funker knirkefritt, det er nok liquidity i poolen og de adder typ gas-priser, olje, metaller og aksjer med 50x kan det bli veldig bra​:crossed_fingers::crossed_fingers:

Håper de har fått inn nok liquidity! Viktig at folk kan åpne posisjoner med litt størrelse.
I teorien høres hele opplegget sjukt bra ut :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 Likes

Enig! Men low liquidity er turn off for de store hutta. På den andre siden kan de store gutta være i teressertni å spytte in LP også…!

Man kan visst gå inn med single asset for LP, og poolen vokser hver gang noen taper (som er over 90% statistisk sett), så man kam fort tjene godt på det. Og jo større poolen blir, jo større trades kan trades så apr går ikke ned jo fler som pooler…

Tenkte å gå inn med litt FTM, men fikk ikke siden til å funke på metamask for iphone.

2 Likes

Over 10 millioner i volum hittil og 4800 dollar i fees. Ser lovende ut😊

Slang inn litt ftm i poolen tidligere i dag.

1 Like

Ikke så ille den poolen du slang inn i:

image

2 Likes

Mesteparten av liquidations går direkte til poolen, så feks om du setter 10k med 10x leverage går 1k til pool, fratrukket liquidation-fees til UNIDX-holders. Det gir bra APR :grin:

2 Likes

Dagens airdrop var 2.960339$ per 1000 UNIDX.

Foreløpig er det airdrops bare hver 2-3 dag, og det snakkes om bare en i uka, for å gjøre beløpene større.

Blir bra når daglige airdrops kommer opp i 50$! Eller 350$ i uka…! Eller ca 1500$ i måneden - for å holde 1000 UNIDX.

Tror denne kan ta fart etterhvert…

1 Like

Har fortsatt ikke bridget over mine UNIDX til Fantom. Må man ha de på Fantom for å motta airdrop?

1 Like

Ganske sikker på st du ikke trenger det, installer metamask for fantom, chain-nr er 250, husker ikke rpc i farta…! Så skal du se at du har fått airdrops i USDC.

1 Like

Hei. Jeg har Unidex på min Coinbase Wallet, mottar usdc litt nå og da så antar det må være airdrops for min unidexbeholdning.

Da mottok du isåfall mer enn meg, rart det. Jeg fikk ca 1$ pr 1000.

Skal ikke trenge det de skal være airdroppet på samme addresse som du bruker på Ethereum men på Fantom nettverket, gjør det @VargVemund nevnte sett opp MetaMask eller lignende Wallet med riktig Fantom nettverk som forklart her:

Du kan sjekke opp addressen din her:

Og se under ERC 20 Token Txs tab’en så tipper jeg at du ser USDC AirDrop der :blush::+1:

2 Likes

Nice! Ser ut som jeg mottar airdrop selv om UNIDX tokens ligger på Ethereum nettverket. $18 USDC i airdrop fra Unidex, samt noen skikkelig scam drops fra andre plasser ser det ut som :sweat_smile:

2 Likes

Hold deg langt unna scam-drops :sweat_smile:

1 Like

Hmm… det var rart - på siste airdropen? Eller i gjennomsnitt…?

Det var på siste airdropen. De fleste har ligget i det området, med unntak av et par ganger det har vært det dobbelte. Ser at første airdropen fikk jeg i september i fjor, og neste kom ikke før i februar og en i mars. Det er først nå i april at det har kommet mer jevnlig, ca hver tredje dag.

Ja har vært få airdrops; synes ledelsen er dårlig på markedsføring. Det var med slipp av leverage plattformen at volumet tok seg opp…!

Ta kontakt med krunal på Telegram: Contact @unidexfinance @KrunalUniDex, på telegram, han kan se på det. Er jo sikkert ikke store summene men synes det er dårlig uansett om du ikke får riktig beløp…!

Takk for tipset. Det blir jo noen summer etterhvert hvis jeg bare får 1/3 av hva andre får. Finnes det noen oversikt over hva man kan forvente i airdrop pr unidex for hver gang?