Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

UNIDEX trading terminal (Skyscanner for krypto)

Nei dessverre, ikke som jeg vet, men kommer på terminalen etterhvert.

Må si det er imponerende hvor godt prisen på Unidex holder seg i dette markedet.

2 Likes

Jeg har solgt meg ganske mye ned i Unidex, hadde ca fem ganger det jeg har nå. Men Unidex er i en bedre posisjon enn på lenge; de lanserer nå leverage trading på BSC og zkSync, er allerede på Fantom, Boba og Metis. Planlegger å koble på Cosmos IBC og gjøre protokollen mer desentralisert (100% er målet; vet ikke om jeg synes det er så positivt egentlig, for hvem skal da føre prosjektet videre?).

Max leverage er nå 500x for forex, 100x for ETH og BTC, 50x for slle andre par.

Uansett: her er en tweet som forklarer en del mer detaljer: https://twitter.com/unidexfinance/status/1577053502136012802?s=46&t=vXOQaYstC4JlOihypDIr-A

3 Likes

Hva er grunnen til at du har solgt deg kraftig ned?

Jeg syntes det ble lovet ting som ikke ble fulgt skikkelig opp, at founder var litt lite god på å ta konstruktiv kritikk. Feks fargevalg/layout på leverage-plattformen; jeg som ikke har noe kompetanse på området kan se at det det grafiske ikke ser helt profft ut i forhold til det vi har blitt vist i forkant. Hadde også litt for høy vekting i Unidex.

Skule gjerne hatt en limit-ordre inne og solgt inn i den spiken der

Fin 3x siste 14 dager, 50% i dag. Tydelig at markedet likte å gå tilbake til Ethereum :slight_smile:

3 Likes

Hei. Synes Unidex har holdt seg meget bra i dette bearmarkedet. Har vært skrint med airdrops de siste månedene, men håper det tar seg opp når de har gått over til Eth igjen. er potensialet 100x i neste bullmarked tror du? Marketcap er jo ganske lav til crypto å være.

2 Likes

Jeg tror 100x er mulig, da er den på i overkant av 500 mill mcap som burde være innafor. Men det avhenger av at flere staker tokens så det kan bli større trades.

Enig i at airdrops har vært litt labre; synes jeg så at noen har fått flere/større airdrops enn meg i forhold til antall tokens - noen andre som har sjekket det?

Jeg kommenterte dette i vår at det så ut til at du hadde fått mer airdrops enn meg. Samlet til nå har jeg fått ca 50 øre airdrop pr . token jeg eier.

2 Likes

Ja de har nå begynt å få plass brikkene virker det som. :ok_hand:

Er nok nok den beste og mest decentraliserte trading platformen der ute, og holdt seg bra tross bear markedet.

Flytta liquidity til Optimism L2 på Ethereum, og lar alle velge selv hvor de vil ha sine utbetalinger på diverse chains :+1:. Har og selv tro på 100x her ja.

Virker og som de har en tydeligere strategi og roadmap på plass. Inntrykk at selv Krunal har steppet ned litt fra kode biten og tråd til mer som CEO og på marketing biten. Oppdaterte nettsider med oversikt over teamet har trua her evig takknemlig @VargVemund for dette tipset :+1:

Håper at Unidex gjør en Solana ved neste bull run :sweat_smile: :rocket:

1 Like

Fin oppgang idag. Noen som vet hvorfor?

1 Like

https://mobile.twitter.com/unidexfinance

Skjer mye i Unidex for tiden, les på Twitter.

1 Like

Denne går som en kule varm om dagen :rocket: :metal: Kanskje denne klarer å gjøre en Solana ved neste bull run :ox:

2 Likes

Vært fin prisoppgang på Unidex i det siste :rocket:

2 Likes

Ja fy f… Angrer på jeg solgte. Ble forbanna på alle feilmeldingene ved den første terminalen.
Hadde 20k en stund. Solgte alle. Kunne spart noen😅
Degen.
Kommer nok nye muligheter
(to fade generation wealth):rofl:

2 Likes

Yup vært der selv da jeg solgt 2k Solana til rundt 1.5$ også gikk det opp over 100x bittert men aldri mulig å vite :upside_down_face:

Alltid greit å spare litt man vet aldri…

1 Like

Ja, enig!
Kommer alltid nye sjanser.
Men hvis krypto rykker ned igjen, er unidex den første jeg kjøper tilbake. Har prøvd noen trades på nye terminalen og den funket knirkefritt👍

2 Likes

Går opp og ned som alt annet, men rykker til skikkelig iblant selv på røde dager. Satte noe feriepenger på Unidex en tid tilbake, blir godt med ferie hvis det fortsetter slik :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 Likes

Ny Unidex token underveis som vil bli distribuert til ETH nettverket etterhvert det blir tatt en snapshot av alle holders sin token beholding og man får 1:1 av det nye tokenet, antall total token forblir det samme.

Bakgrunnen til dette er grunnet Multichain exploit som skjedde forrige uke, der tokens fra Multichain ble drained slik at det ikke er noen tokens som backer feks. wETH, wBTC, USDC og flere tokens på flere blockchain nettverk. Siden når man bridger tokens mellom forskjellig blockchain nettverk så låses det en 1:1 token på feks. ETH siden når man bridger til Fantom slik at det er en såkalt backing det er denne backing som har blitt drained på flere nettverk blant annet Fantom, Optimism, Metis Boba, +++.

En haug med Unidex tokens ble også drained, som er grunnen til ny kontrakt og nye tokens som blir da sendt til holders.

2 Likes