Hei. Er det ikkeno jeg trenger å gjøre i forhold til det, jeg mottar bare ny token etterhvert? Har ikke fulgt med på ei stund, ble nervøs når jeg så verdien av beholdning hadde kollapset helt.
Du skal ha motatt nye tokens på Ethereum nettverket med token adresse 0xf0655dcee37e5c0b70fffd70d85f88f8edf0aff6
, du kan importere den addressen i din Wallet så finner du nok tilsvarende antall nye Unidex tokens som du hadde fra før.
Verdien på Unidex er ikke helt på plass enda da det ikke er liquidity pools for swap noen steder enda men regner at alt faller på plass iløpet av uken
Supert, tusen takk for svar😊 Kan jeg samtidig spørre deg hva du tror om Unidex fremover? Det var bra stemning her over potensialet for 2-3 år siden, men nå er det bemerkelsesverdig stille selv om kursen har steget bra tross bearmarkedet.
Jeg har personlig trua på at denne kan gå flere gangeren fortsatt og kommer til å sitte på mine Unidex en stund til. Jeg solgte litt da den var på 10$ og tok ut det jeg hadde investert i Unidex.
Nå krabber vi fortsatt og gjør nok det ut året imo. Så får vi se hvordan markedet ser an neste år med tanke på nytt bull marked og BTC halvening om det smitter positivt i Alts markedet eller ei.
Unidex bygger og ekspanderer til de fleste markeder der ute sakte og sikkert så har trua på at den kan gi en god avkastning imo. det er nok stille generelt sett alle steder men det er aktivitet hos Unidex på Discord og ingen tegn på at de har stagnert.
Jeg håper vi snart kan se bedringer i Krypto markedet generelt, og om ting slår an så tror jeg Unidex kan gå langt over 10$ som var toppen før sommeren. Det er min personlige mening og ikke et finansielt råd og jeg holder det jeg har av tokens en stund framover.
Nå er det ingen likviditet for salg men den går nok tilbake til 4$ som den var på før ny token kontrakt når likviditeten av token pools er på plass igjen om du ønsker å ta gevinst så kan du gjøre det da, aldri feil å ta fortjeneste iaf. den er vel 2-3x fra det de fleste handlet for en stund tilbake.
Det er jo Max 4 mill tokens full diluted så om den går til 20$ er den fortsatt verdsatt til under 1 mrd kr, det er jo ikke mye i kryptoverdenen😊 Jeg skal sitte til sommer/høst 2025 har jeg bestemt meg for, blir vel et nytt bearmarked etter det. Skal og kjøpe eth xbt tracker på Nordnet månedlig fra i høst frem til vinter, satse på tredobling der etterhvert.
Har unidex i eth nettverket på Metamask, men det har stått “unable to load balance” en stund. Noen som vet hva som er årsaken?
Hei. De er på ny kontrakt. Prøv å legge til token: 0xf0655dcee37e5c0b70fffd70d85f88f8edf0aff6 i metamask. Du skal ha fått de «airdroppet»
@tensai_jimmy
Tusen takk
Vet dere også hvorfor meldingen “quotes are not available” kommer?
Prøv med høyere «slippage». Bare husk å sjekk hvor mye «Price impact» blir før du trykker selg.
Prøvde med 2-5% med samme feilmelding. Det går riktignok med andre tokens.
Ser ut som det er veldig lite liquidity i poolen.
Mulig du må ha enda mer eller så kan du prøve å swappe gjennom feks. Uniswap.
Tror de har flyttet liquidity til arbitrum eller optimism. Men litt usikker, har ikke fulgt unidex på en stund
Har under 1000. Litt underlig at man må kjøpe mer for å kunne selge igjen isåfall. Ikke at jeg tenkte å gjøre det nå, ville bare sjekke muligheten siden jeg ikke har sjekket denne på lenge.
Om jeg skal gjøre det gjennom Uniswap, vet du om det koster mye med overføring og er prosessen relativt grei? Det er en stund siden jeg har holdt på med krypto.
Tenkte enda mer slippage for å swappe på eth nettverket. Ikke flere coins👌
Er lett å swappe på uniswap. Bare å koble til lommebok og swappe. Cirka samme fee som å swappe i metamask, ofte litt billigere.
Ser ut som liquidity er på base og optimism.
Så hvis du skal selge lønner det seg å bridge over til en av disse og swappe der.
Er noe fees for å bridge over men varierer litt.
Er god guide for å bridge hvis du googler👌
Setter pris på at du tar deg tid til å svare🙏 Skal prøve senere når jeg kommer hjem til pcn.
- Du kan bruke Synapse til å bridge
- Det ble en ny kontrakt etter MultiChain hack, Unidx var en av de få protokollene som faktisk valgte å gjøre noe fornuftig her. Da ble alle gammle token ugyldigjort og token holders fikk ny token . Prisen dumpet litt men det er fortsatt bra, tror Unidex kan gjøre det bra og komme tilbake til 10$ eller mer
Headsup «Unidex» kommer nok til å bli rebrandet til «Lava» om ikke altfor lenge. Er ikke final men stemmningen ser ut til å lodde den veien.
Man får nye tokens som vil da hete LAVA og man får 1-1 i antall Unidex tokens man holder, men ny tokenomics kommer på plass, vil fortsatt være max supply på 4mill tokens i starten men denne kan økes etter behov (inflationary) og mindre i fee rewards til holders.
For mer info les lenken under
https://thirsty-orca-85e.notion.site/UNIDX-LAVA-09d7642b022849bcbebc5a56bcb905b5
Noen som har tro på denne lenger etter at den ble rebrandet til Molten?
Jeg sitter fortsatt stille i båten her ja, men stemningen har snudd en del så du får avgjøre selv. Ville anbefalt å følge den nye Discord’en her om velger å fortsette med Morten.