Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

UNIDEX trading terminal (Skyscanner for krypto)

Limitordre for Fantom network og Polygon (Matic) samt BSC er støttet nå, men ordre på BSC kan tenkes ikke kommer gjennom pga feil på nodene til Binance.

Om du vil bruke market-ordre så legg prisen litt over så swappes den automatisk.

Edit: charts funker ikke foreløpig, eller bugs.

Og husk at denne brukerinterfacen blir byttet ut til noe langt mer moderne og brukbart i løpet av måneden…!

Hvor kjøper du unidex tokens? Latterlige fees via uniswap

Ja sinnsykt; jeg bruker å kjøpe på den gamle betaversjonen (som er litt buggy men funker):

Unidexbeta.app

Legger du inn limitordre betaler du en del mindre fees, tror du kan legge inn litt over market-price og få fylt ordren raskt. Litt usikker men dette skal i hvert fall gå på Fantom-nettverket.

Uansett blir det noen dollar billigere å bruke unidex fordi de har bedre routing enn Uniswap, også market-ordre.

PS: viktig: om du skal bruke limitordre kan du ikke bruke ETH, må bruke WETH (bruker du market ordre mellom ETH og WETH får du like mange weth som eth; det koster noe gas men tror billigere enn vanlig market ordre).

1 Like

Ser ut som de fikk litt oppmerksomhet igår👍

3 Likes

Ja heg regner med det kommer til å ta rimelig av med ny UI…! Limitordre og mer avanserte ordre på flere chains i en profesjonell-grade trading-terminal…!

Da har jeg tatt et lite lodd her jeg også :smiley: Så får tiden vise om jeg kjøpte for mye eller for lite.

1 Like

Dobbelpost

Takk for tips, VargVemund. Kjøpte som sagt litt UNIDX tidligere i dag for å prøve plattformen, og ble imponert.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor UNIDX er priset så lavt sammenliknet med sine konkurrenter dersom det har såpass stort potensiale. Teamet er åpenbart dårlig på markedsføring, noe som er viktig i krypto, men jeg mistenker at det er andre svakheter med prosjektet som gjør at volumet uteblir. Tanker?

Tenker det er perfekt å kjøpe nå, før de får mer pr. og prisen blir høyere :ok_hand::blush:

1 Like

Min mening er at betaverajonen er dårlig, det er et lite team (men de er gode og får ting gjort) og som du sier er markedsføringen veldig dårlig - eller har vært det fram til nylig.

Grunnleggeren er teknerd men ingen markedsføringsperson, heldigvis har de fått en god deal med DefiBoost som skal gjøre en del markedsføring.

Jeg tror st når produktet står klart, mest sannsynlig i løpet av måneden, så vil det bli ekstremt mye enklere å markedsføre…!

Dessuten er teknisk analyse viktig som vanlig, og jeg vet folk benytter sjansen til å akkumulere…

Igjen litt irriterende ordlyd her og der, feks “offer lower fees even than Uniswap” når alle vet at Uniswap er dyrt…

Men en fin artikkel likevel.

2 Likes

Lastet opp litt til her i dag.

Har lyst til å gå over i færre men større posisjoner så det er lettere å ha oversikten!

Unidex er en av dem jeg tror vil gjøre det veldig bra på litt sikt, men har jo ikke så mye volum så er litt risky å ha for mye her.

Men jeg følger magefølelsen om at kryptomarkedet langt ifra er over, og at det kommer til å være behov for gode desentraliserte tradingløsninger i lang tid.

Unidex kan gi meg en meget fin passiv inntekt i mange år, med mindre den feiler helt.

3 Likes

Postet i DeFi-tråden men passer her…

Det geniale er at FOO, ZOO osv osv, alt kan handles på Unidex - og de som har egne swaps blir koblet til så man kan handle gjennom zoocoin eller spiritswap via en mye bedre terminal.

Billigere.

OG være sikker på at man betaler minst mulig for selve kjøpet, evt får best mulig betalt om du selger.

Hvis det blir daglig volum på 10mill dollar gjennom Unidex gir det en årlig avkastning på 150%.

Og 10 mill daglig volum er LITE!

Har man 10.000 UNIDX får man utbetalt 40$/dag ved 10mill daglig volum.

Personlig tror jeg 100mill/dag er oppnåelig over litt tid, og egentlig langt mer enn det, kan fint bli over 1bill/dag med adoption.

Her er screenshots av ny UI, mange andre varianter også, kan endre på UI som man vil.

Snart er dette ute.

Hvorfor gidder jeg å snakke så mye om Unidex?

Fordi jeg tror de som kommer seg inn nå har mulighet til å endre fremtiden sin i stor grad og få et mer behagelig liv. NÅ er det billig, om en mnd er det ikke nødvendigvis det.

Og fordi jeg tror det vil lette hverdagen til folk.

Hvorfor ikke bare ha en trading-terminal der du handler på zoocoin, sushishwap, U idex, Pancakeswap, spiritswap, zoocoin, 1inch og hundrevis av andre exchanges og aggregators, istedenfor å bytte mellom 5 eller 10 eller 20 ulike nettsider for å utføre akkurat de samme handlene? Med garantert samme eller lavere fees? Og i tillegg er sikret den beste prisen på coinen du kjøper eller selger?

Fuzzy (Beyond Bitcoin) som kommenterer i screenshot over er forresten en gammel OG i Bitcoin som tydelig er imponert over utviklingen.

Uansett; ja jeg har en del Unidex selv og ønsker at prosjektet skal gå bra, men jeg ønsker også at dere andre skal se hvor genialt dette egentlig er og få muligheten selv.

4 Likes

Gleder meg til å se det nye UI falle på plass snart. Irriterte meg litt at det ikke er tilpasset for mobil. Spesielt når man bruker den innebygde nettleseren i MetaMask på mobil.

De bruker null krefter på betaversjonen nå - men ja ser den…! Ny UI er tilpasset mobil og alle typer skjermer

1 Like

Yup helt enig ingen vits å bruke krefter på noe som kommer, så bra de har tatt høyde for det :slightly_smiling_face::+1:

1 Like

Interessante kjøp i Unidex, jeg forventer en del større kjøp i tiden som kommer.

Er du smart gjør du litt sikkelig research og finner ut hva Unidex egentlig gjør og har planer om å gjøre.

Snart tror jeg denne bikker over 2$ og aldri ser seg tilbake.

2 Likes

Denne har nok potensiale å gå minst 100x, men da skal den lykkes med roadmap.

2 Likes

Minst 100x :sweat_smile::rocket:

1 Like

Hei. Får man rewards om man holder dem på Coinbase Wallet eller hvordan fungerer det?