Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

UNIDEX trading terminal (Skyscanner for krypto)

Ja, hvis Coinbasewallet er støttet og det tror jeg den er.

Ok, takk.

Helt klart, men jeg tror den har potensiale til 100x selv uten å få opp derivater osv, kun basert på spot trading med limit-ordre på alle chains. Og med derivater kan den gå 1000x tror jeg. Høres sykt ut, og avhenger av at det ikke er full bearmarket, men. Burde kunne nå det.

Unidex fikk besøk av en gruppe investorer som var skuffet over Orion, som ikke har en fungerende modell enda. Orion har fully diluted mcap på over 600mill, vært over 3mrd, og Unidex leverer mye mer, så 1000x er ikke umulig.

1 Like

Får håpe på et sted i mellom 100-1000x, går den 10x så selger jeg 100 og tar ut investeringen iaf. Og sitte og hodler. Vi er såvidt halveis iåret, og når konkurransen er kun orion enn så lenge så er det stor oppside for Unidex :v:

1 Like

Ja jeg kommer nok til å kjøpe mer, og sikre litt når den har gått mye, men beholde resten. Det vil alltid være trading, så spesielt når margin/futures lanseres i løpet sv sommeren så vil volumet trolig øke kraftig.

1 Like

Da kjøpte jeg også en liten pott, VargVemund reklamen ble for uimotståelig :sweat_smile:

3 Likes

Hvis prisen holder seg på samme nivå noen uker fremover så er det meget mulig at jeg fyller på mer :+1:

1 Like

Ikke dumt.

2 Likes

Hvordan er det med rewards kjøpte Unidex tokens gjennom MetaMask på ETH nettverket, fra det jeg leste så ble siste AirDrop rewards sendt til BSC nettverket. Burde jeg egentlig flytta mine tokens over til BSC istedet og holde dem der?

UNIDX er erc20-tokens så kan ikke flyttes eller handles på BSC.

Adressen på har på eth på Metamask har du også på BSC, så om du setter opp Metamask til å kunne bruke BSC også så får du rewards på samme konto, men på BSC-nettverket, i BNB (foreløpig).

Det er planlagt å etterhvert kunne velge hvilken token og nettverk man skal få rewards på.

1 Like

Ah Nice da skal jeg sette meg inn i det :+1:
Takk for forklaringen :slightly_smiling_face:

Jo mer jeg setter meg inn i dette prosjektet, jo mindre forstår jeg av prisingen. Denne burde minimum hatt 20-30x høyere mcap i dagens marked. Hva er det markedet ser som jeg ikke ser?

1 Like

Samme her!

Tror det er betaversjonen som har en del bugs, det ER en vanvittig underpriset liten diamant vi har med å gjøre. MEN den trenger jo å bli mer kjent; så fort flere folk begynner å bruke den, med ny UI, tror jeg vi kan se 10x ganske raskt! Personlig tror jeg denne kan gå over 1mrd.

1 Like

Unidexartikkel på Hackernoon:

Og en podcast på BSC News podcast med intervju med grunnleggeren av Unidex, den ble spilt inn i mars, og roadmap er noe endret, men interessant likevel.

Fra 22:37 blir han spurt hva han er mest «excited about».

1 Like

https://unidexfinance.medium.com/what-to-expect-from-the-initial-ui-refresh-rollout-c35410fd214d

Blir spennende de neste månedene :+1:

2 Likes

Jeg har fulgt Unidex siden før de hadde noen betaversjon, jeg bare så en video med Krunal som snakket om den “på gutterommet” som det så ut for meg, men syntes det virket som han hadde en god visjon og allerede var kommet i gang. Ikke lenge etter sto betaversjonen klar. Så kom BSC, og så kom nå nylig MATIC og FTM.

Den har utviklet seg hele veien; det eneste som har irritert meg litt er at selve brukeropplevelsen på den første betaversjonen har vært litt dårlig (litt knotete å se hvilken pris man legger inn, charts vært litt buggy mm).

Så jeg forventer ikke alt for mye, men om opplevelsen med spot-trading er god så er jeg mer enn fornøyd nok :smiley: Bruker sjelden leverage, derivater osv, men det er de instrumentene som virkelig driver volum…! (Og fees fordi fees blir beregnet utfra totalt volum, ikke investert kapital i traden).

1 Like

Unidex API og Unidex Forge:

Har du noen tanker om hvem som er første launch partner ref. Unidex Forge som det snakkes om i artikkelen @VargVemund ?

Hmm nei egentlig ikke…!

Det snakkes om noe Greek Gods så tipper dem som vet om det kan skjønne ut fra den infoen. Dessverre ikke meg :smiley:

Forresten:

We have a couple things to announce for today and the following week. All are some pretty major strides as for UniDex as a whole to establish ourselves and just 1 minor setback.

To start off we’re announcing and teasing our first implementation of UniDex Forge - A partner program, and UniDex API which will allow other protocols to build upon UnIDex’s superior aggregation while generating volume for UniDex.

You can read the full article here ( you really dont want to skip reading this one :wink:)

on the minor setback for this week we’re sorry to announce that we’re going to delay the the inital alpha for our new frontend by a week for a couple reasons. To start out we’ve been pretty booked on time when it comes to integrations and planning that we believe the quality of the initial alpha would probably not suite the quality expectations we want to showcase as an alpha release. Also outside of that we migrated our nodes for chain data and its taking a bit longer to resync than we expected. We have to run full nodes for multiple chains which lets us process limit orders more effectively and pull charting data for multiple chains with other assorted info.

We’re still going to announce all the things we did have planned for this week however! Some teasers include multiple chains and integrations included in aggregation and some older recognition from other protocols.

TLDR: We’re setting the initial release out by 1 week for technical reasons and quality reasons. UniDex API and UniDex Forge release which expands the UniDex ecosystem greatly to generate much more volume and recognition.

1 Like

Kjenner jeg sakte, men sikkert forelsker meg litt i denne tjenesten og investeringen.
Så med fare for at dette blir et ekkokammer hvor vi alle stryker hverandre medhårs ønsker jeg gjerne balanserte innspill fra @cagey2, @Jadda, @Nocturne, @Evilfreud, @holmes og gjerne flere?

Hva tenker dere om tjenesten? Hvilke røde flagg ser dere evt?

1 Like