Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

UNIDEX trading terminal (Skyscanner for krypto)

Ja syntes alpha appen fungerte bra, men synes TradingView graphing på mobil fungerte ikke så bra. Men ser veldig bra ut.

Veldig bra AMA Krunal btw. smart type, ikke overrasket over hans unge alder men hadde nok sett for meg noen kanskje 6år eldre. Men ingen tvil om at han tingen sine og holdt på med Krypto en stund tydeligvis siden han var 15 sa han.

Har trua på Unidex teamet :muscle: :+1:

1 Like

Unidex ser på andre løsninger for charting, fungerer ikke for fantom enda tror jeg.

Ellers minner Krunal litt om den yngre Vitalik, klart en supersmart person!

Han virket litt molefunken en stund under AMA - men jeg vet også han hadde sovet veldig lite de siste døgnene.

Tror vi kan se mye bra fra den kanten der.

Forresten var det Krunal selv som gjorde st jeg kjøpte første gang; for meg synes han å være i verdensklasse. Visjonær, kunnskapsrik, gjennomføringsevne, vennlighet.

2 Likes

Denne tar riktignok feil utgangspunkt i antall tokens, den burde tatt circulating supply istedenfor total supply, men den gir et godt bilde på forskjellen mellom disse to tokens.

Ja ganske heftig…! Unidex «fortjener» egentlig å være minst like mye verdt… Enten er Uniswap alt for høyt priset eller Unidex for lavt…!

Circulating og total er forresten så og si likt for unidex.

1 Like

Unidex støtter nå totalt 9 blockchains.

ONE order to rule them all!

EDIT: nye chains går live først senere i dag.

Ser ut som at Spiritswap får Unidex API for limit-ordre :star_struck:

1 Like

Stream med Krunal Amin, founder av Unidex.

nyheter:

• funding er sikret

• ny charting solution (endelig!!)

• multichain token coming soon

• API kan benyttes for bots etc, eller andre exchanges, i løpet av under en time.

1. blockchain er tilknyttet, KCC mm under arbeid
  • ny logo

• leverage trading første implementering i løpet av en til to uker

mm

(Search bar
Bridge the token
Form to request integrations
Trading contest).

3 Likes
1 Like

Er det slik at Unidex og Spiritswap (Fantom) har merga? Jeg kjøpte tidligere Unidex på eth nettverket på Uniswap… Bør jeg overføre disse til Fantom nettverket, er det noe fordeler med det isåfall, som staking?

Nei de har ikke merga men de ønsker å overføre 5% av Unidex sin likviditet over på Fantom gjennom SpiritSwap nettverket pga. lavere fees det er en snapshot proposal so far:

1 Like

Update her tydeligvis jeg som misforstod var snakk om 5% først og så alt etterpå. Tror nok mer enig med det @VargVemund sa i Fantom topic om at det fortsatt burde være likviditet på Ethereum nettverket gas fees må nok gå ned på sikt for å være konkurranse dyktige Vitalic har snakket en del rundt dette blir nok aldri like billig som Fantom er nå men slik det var nå mente han det gikk imot et av prinsippene til Ethereum om at det skulle være tilgjengelig for alle.

1 Like

Vota yes, lei eth gas prisene. Selv om det sikkert er fordeler med å være tilgjengelig for eth også.

1 Like

Jeg tenker bare at det ikke er noen grunn til å gå helt bort fra eth som tross alt er modercoinen for defi.

Eneste argument mot å ha pools begge chains er at liquidity blir mindre begge steder så kan bli mer slippage og frontrunning på eth-siden.

Men det åpner for arbitrage og mulig bedre volum på token.

Pluss at vi kutter bort muligheten for å få med folk som ikke vil gå til fantom først. Feks slike som han som kjøpte over 120k unidx i går (men ikke gjennom unidex dessverre).

Ville jeg ha kjøpt UNIDX om den lå på en chain jeg ikke kjente? Tror ikke det, og kanskje ville det hindret meg fra å trade på terminalen også.

Når det er sagt er volum gjennom terminalen det viktigste, ikke token pris!

Synes uansett det er en forhastet beslutning/avstemming; jeg var i ferd med å stemme ja men stemmingen var ikke åpnet enda, for jeg trodde først det var for bare 5% og ikke 100%.

Jeg skjønner virkelig ikke hvorfor vi må migrere 100%, hva som er så gjevt med det.

Dette var svaret fra Krunal:

Jeg har hatt en laaang diskusjon om dette, men fronteunning og likviditet er rett og slett ikke bra nok argument, at vi helt plutselig går over fra ETH, vi har hatt dette problemet i månedsvis uten at det har blitt diskutert, og nå plutselig skal vi over i løpet av et par dager.

Greit nok at all or nothing er en påstand, men argumentet er ikke der.

ALT vi kan gjøre på fantom kan gjøres 50/50 eller 100%.

1 Like

Helt enig, men er vel prøve å feile tenker jeg enn å ikke gjøre noe som helst.

Tydelig at sånn som det er nå med ETH så er det ikke optimalt, men ja man burde kunne vurdert flere muligheter enn bare dette. Slik det ser ut nå så ser det ut til at man skal over på FTM nettverket ja.

1 Like

Ja action kan være bra, men er man langsiktig er ikke lav liquidity et problem, og da kan man ta action med bare 50%.

Det sier seg selv at det ikke blir noen migrering tilbake til ETH senere.

Helt enig i å dele liquidity over flere chains, bpr token pris går opp…!

1 Like

@pdx
Finnes det noen måte å få lagt inn UNIDX-tickeren slik at jeg kan legge den inn i porteføljen her på TI og man kan følge kursen her også?

1 Like

Ikke enda, dessverre :frowning:

1 Like