Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Valaris

Ser bra ut premarket :grinning:

Den beste aksjen så langt i år for min del :slight_smile:

2 Likes

Steike :slight_smile: Robinhood tradere gjør en god jobb :slight_smile:

1 Like

Er ute av denne nå, så må derfor bare presisere at jeg anbefaler absolutt ingen å kjøpe denne nå!!

Stengte på 2, 19 i dag, helt sykt å se på amerikanske penny stocks for tiden…

Ja jeg så det😅 Litt surt å tenke på at jeg kunne fått en del til bare ved å vente et par timer. Fikk vel 430% avkastning. Kjøpte torsdags kveld. Så på 2 børs-dager ca. Helt sinnsykt!

Men må si magefølelsen nå skriker at hele markedet skal langt ned veldig snart. Så er sånn sett glad jeg kom ut :slight_smile:

En slik gevinst er aldri feil å sikre, markedet er virkelig koko om dagen. Har noen få aksjer i amerikanske selksper selv, sitter med 80% i en og 134% i en annen på 1,5 uker. Dette er ikke normalt…

Sjekket også kurs på de norsk sparebankene i dag, de er jo nesten tilbake til kursen før pandemien. Noe som sier meg at det er en smule optimistisk…

1 Like

Hehe. En ting er sikkert og det er at det vi nå ser kan umulig ende godt. Mange vil sitte igjen med store tap. Spørsmålet er bare når. Jeg tror ikke vi er langt fra stupet nå. Det er alt for mange symtomer ute å går nå for tiden og jeg vet fra erfaring at det er farlig å bli for grådig i slike perioder. Det er bedre å sikre gevinst å stå på sidelinjen å se situasjonen an litt :slight_smile:

Helt enig, jeg sitter å leser litt inne på robinhood trader forum og må si det er noen syk gevinster mange har hatt de siste ukene. Alt skal jo opp, det fundamentale er helt frakoblet og mange av de vet ikke hva de kjøper heller bare kaster seg på og spør etterpå.

Sjekk nikola også, lukket på 73,xx og er opp over 16usd til i etterhandelen. Er greit de har en god ide, men de er ett godt stykke unna å tjene noe som helst :slight_smile:

Ja som tidligere nevnt så minner dette veldig om kryptoboomen i 2017. Først tok Bitcoin av og så gikk mange shitcoins og tokens bananas og mange hadde gode gevinster, men så sank de gjerne alt fra 85 til 99,99 % i verdi.

1 Like

Det må smelle, kan jo ikke bare fortsette slik.

Satte opp en liste i går med amerikanske og canadiske aksjer eg vil følge med på, alle er oppe minst 10% i dag. Det blir ikke kjøp med det første for å si det slik :slight_smile:

Her er ett eksempel…

1 Like

Skulle hatt noen lapper her i dag :slight_smile:

Stemmer. Glad nå at jeg solgte Valaris, selv om det var litt surt å se den fortsette oppover kvelden i går :joy: :joy:
430% på 2 dager er ny rekord på meg så jeg gir meg mens leken er god mtp å jakte på rekylaksjer som egentlig ikke har noe verdi i seg :sweat_smile:

430% er meget bra, håper jeg treffer en slik aksje en dag også :slight_smile: Robinhood tradere kan presse opp mye og det gjør de om dagen også. De er ivrig i gnus og ett par til :slight_smile:

1 Like

Sinnsykt! Men jeg kjøper aldri etter at raketter har tatt av :slight_smile:

Samme her, raketter har en tendens til å falle hardt tilbake :slight_smile:

https://www.cnbc.com/2020/06/09/robinhood-traders-cash-in-on-the-market-comeback-that-billionaire-investors-missed.html?fbclid=IwAR0_lrSDQKcPyf1eUneG64AcqlOYt5DsvYVZloavmWqOjn61s8ESB_aqJrM

1 Like