Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Valg av portfolio tracker

Hei.

Jeg ser etter et egnet verktøy for å holde oversikt over fond og aksjer jeg har investert i. Ønsker å unngå “vendor lock-in”, så jeg ønsker altså ikke et verktøy det er vanskelig å flytte seg vekk fra en gang siden.

Regner med at jeg nok må leve med en viss grad av “vendor lock-in”, men ønsker å minimere dette. En retning å gå er f.eks. Google-regneark, men Google Finance-funksjonen ser ikke ut til å støtte norske fond. Da ender jeg opp med manuelt å måtte oppdatere priser etc, som ikke er helt optimalt. Dessuten er det en veldig manuell måte å gjøre det på, men det kunne jeg leve med i og med at det sannsynligvis er enklere å migrere bort fra dette enn å migrere bort fra en del andre verktøy der ute.

Men når det er sagt er jeg interessert i å høre hvilke nettsider/apper o.l. som brukes av folk her på forumet, og som ikke binder meg for tett til en leverandør.

1 Like

Eg bruker ein app som heiter my stocks portfolio. Har norske aksjekursar. Grei i gratisversjon, men kan betale seg til betre funksjonalitet.

Takk for svar. Er det https://play.google.com/store/apps/details?id=co.peeksoft.stocks du refererer til? I tilfelle; det ser ikke ut til å være en nettside for dette, kun en app. Det er litt knotete å sitte på mobilen for ting som dette, som dette er en ulempe men dog ikke en showstopper.

Begynte nylig selv med å bruke denne