Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vanadium Corp Resource

Et spennende case som burde være et sikkert bett i det grønne skifte.
Lac Doré er en av verdens fremste uutviklede vanadiumressurser som er vert for høykvalitets jern og titan. Beleilig plassert og tilgjengelig bare 27 kilometer fra gruvedriften, byen Chibougamau i den geopolitisk stabile, trygge og gruvevennlige jurisdiksjonen i Québec, Canada. Lac Dore representerer strategisk vanadiumbatteriforsyning for Nord-Amerika og er en av svært få vanadiumressurser som er i stand til å oppfylle kvalitetskravene til vanadiumbasert energilagring .

2 Likes

Thx!

Kanskje på tide å snuse på råvarer igjen?

Jeg gjorde noen kuler i London mining og Naur i sin tid, jækla spennende bransje!

Slik jeg ser det er det vel godkjenning det står på her,satser ikke så mye men går ting i boks vil vi ha en god fortjeneste. Du var heldig og selge Naur før konkurs ? Hadde litt der jeg også men solgte heldigvis før konkursen .

Gjorde en fin trade fra 7 til 19, var vel 2009/2010.

Men London mining var episk, hadde vel nærmere 10 mrd i cash og var priset til 3 mrd(fritt fra toppen av hodet)

har du satt deg godt inn i VCR? Skummet bare kjapt gjennom presentasjonen.

1 Like

Nei,men har fått med meg at renheten og resursene er blandt verdens beste. Og med den belighenheten ,og det grønne skifte burde det være muligheter .

Finner den ikke på Nordnet.
Jeg som surrer eller?

Altså, nesten 3 milliarder pund in situ? Og et pund Vandaium pentoxide koster ca 400 kr?

De sitter på en sinnsyk ressurs der!

1 Like

Prøv VRB .

1 Like

Takk :+1:

Elsker disse smallcap Canadiske

Sjekk også ut Lomiko!

1 Like

Ligger mye lese stoff her .

1 Like

Nå har startskuddet gått for de første solgte Vanadium batteri .

Forøvrig sjekk denne listen over klargjøring.

1 Like

Er ikke helt rett frem det her

1 Like

Vi får se hva dette utgjør. Handelen er stoppet.

2 Likes

Dette ser bra ut.

1 Like