Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vechain

Vechain har virkelig levert på det fundamentale plan. Ser vi brudd opp nå?

Jeg har kanskje lagt “godviljen” til når det gjelder cup and handle. Men det er ihvertfall brudd opp og man ser og store “hvaler” har kjøpt mye i det siste.

En av mine absolutt største favoritter😊

Samme her, har ventet siden 2018 :crossed_fingers:t3::crossed_fingers:t3:

1 Like

Får håpe at VTHO også stikker nordover slik at man får ekstra belønning for å ha sittet en stund.

1 Like
1 Like

Aiai- ai, slår sammen yndlingene mine, biotek ooog kryptovaluta :star_struck:

1 Like
  1. Plass på Market Cap
    Topp 20 for første gang?

Det er mulig min hukommelse tar feil, men mener på de har vært over topp 20 før.

Tror det samme.

En vakker stigende trenkanal vi har nå.

Litt sent svar, men han her (se link nederst) er ihvetfall tydelig på at VTHO er det kritiske elementet for VET + Han er superbull på VTHO (og forsåvidt VET også).

Spørs om han har tatt litt vel mye Møllers Tran, men likefullt greit å se igjennom tråden hans (husk saltklypen)

Var det noen som fikk sett innslaget fra tv2 nyhetene om falske bremseskiver, felger som ble importert fra Kina og solgt på finn og via noen forhandlere her til lands?

Hva om vi i fremtiden via Blockchain teknologi kunne bare skannet en qr kode og verifisert detaljert opprinnelse?
Hva om vi kunne unngått matskandaler?
Hva om jeg kunne sjekket at vinen jeg drikker i restauranten stammer fra nøyaktig den vingården som beskrevet på etiketten?

Vel, hvis du er nysgjerrig er veChain et fint sted å starte.
Sjekk ut denne:

4 Likes

Sendte litt VET fra Binance til mobil- lommeboken i går, skvatt nesten over hvor fort det gikk. Hadde så vidt lagt ned mobilen før det plinget. Tenkt at den tiden det tok er ca den samme tiden det ville tatt å sende VET til andre siden av verden! Jeg liker utviklingen :smirk:

2 Likes

Stikker muligens av oppover denne nå :full_moon:

Edit
Jadda, den kom!

Jeg syns VTHO paret mot BNB er teknisk spennende nå. Målt opp mot BNB (etter et skikkelig “kursras”) så tror jeg kanskje bunnen er nådd i VTHO. Slik kan man forhåpentligvis indirekte ta del i oppgangen til BNB :chart_with_upwards_trend:

Ja det hadde blitt en liten bunke VTHO også hos meg. Men jeg har ikke peiling hvordan gas-tokens skal prises. Så solgte denne bunken med VTHO før festen startet :sweat_smile:
Må innrømme jeg liker bedre å få utbetalt samme token når jeg staker, enn en egen gas-token.

Enig, gas-token virker litt som tulletoken :clown_face: Meeen teknisk er den spennende nå, så tok noen lodd.

1 Like

Jeg vekslet VTHO inn i VET, må innrømme jeg ikke helt forstår forskjellen på de to.
Sitter 50/50 BTC/VET og vurderer å selge BTC og gå all in i VET da jeg tenker det har størst potensiale.
Satte litt småpenger i dette i 2018 og de småpengene har blitt 100k+, så nå må jeg plutselig forholde meg til dette :sweat_smile:

1 Like

VTHO er jo det man bruker for å betale fees på blokkjeden. Det er også det man får når man staker VET. Så egentlig så bruker man vel ikke VET? Det er kun den som priser hva blokkjeden er verdt. Derfor jeg er litt mer fan av blokkjeder som kun har en token. Man priser blokkjeden i samme token som man betaler fees i.

VTHO er det som betaler bruken av blokkjeden ja. Store organisasjoner trenger masse VTHO for å utnytte teknologien, ved et punkt vil gas-burning pr dag være høyere en produksjonen da begynner det å bli interessant.
Anbefaler alle å lese Whitepaper.

VeChain er den blockchain med real value, ikke spekulasjoner rundt en coin men faktisk bruk i det virkelige liv. Hvilket bruksområde har f.eks Cardano?

Løser så mange problemer for bedrifter på en glimrende måte. De ligger et hav foran konkurrentene, dessverre vises ikke det på prisen… enda…
VeChain inngikk i dag en avtale med Norske Hydro ASA støttet av DNV. Utrolig kult, i første omgang en pilot men blir det en suksess kommer Vechain til å tracke norsk aluminium på sikt.

De har enorme store kunder allerede og etterhvert inn i 2022 som er “growth year” vil fler og fler transaksjoner på blokkjeden oppstå. Veldig spennende!

4 Likes

De ligger foran mange ja, men Fantom er også aktiv på dette området og konkurrerer faktisk også med Vechain da de har et prosjekt innen supplychain på medisiner i Afghanistan, som da er i bruk nå. Jeg er jo naturligvis fan av Vechain i og med at jeg opprettet denne posten og har det i min portefølje. Det jeg mente var at jeg liker bedre når man staker, bruker, hodler og betaler fees med samme coinen. I stedet for å hodle en og få reward og betale fees med en annen.
Som du skriver så trenger store organisasjoner VTHO for å utnytte teknologien. Hva da med VET? Skal den bare stå til pynt?