Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vechain

Magefølelsen sier at neste rykk er rett rundt hjørnet nå :crossed_fingers::rocket::rocket:

2 Likes

Det var mer enn en god magefølelse der tror jeg :wink:
Brudd opp fra motstansnivå, får ikke postet chart da jeg er på mobilen…

1 Like

Postet det jeg mente var et bullflag i tråden “Teknisk Analyse” for noen timer siden. Burde gjerne tatt det her, hehe.

Endelig inne i Vechain med en liten slant. Oppdaget denne tilfeldigvis i 2019 da den stod i 0,0060ish, men endte opp med ulike investeringer i biotek istedet. Tilsvarende sum investert i Vechain hadde omtrent blitt “slutte-i-jobben” penger. Men har god tro på at denne blir bra framover!

3 Likes

VET lager Covid- sertifikat/ NFT:

3 Likes

Antydning til brudd nå etter ett halvt år med nedtrend. Får se om den klarer å etablere seg over så kan det bli pent frem mot desemberen! :chart_with_upwards_trend:

3 Likes

Hvor høyt tror du den vil kunne gå, dersom den passerer gammel topp?

Vechain har mange avtaler fra før og virker som det skjer ting der konstant. Så er vel Vechain en bra investering longterm tenker jeg.

Den har grei vei opp til gammel ATH, derifra er jo dollaren ett naturlig mål!
Men å spå hvor høyt er sannelig ikke enkelt, men gode avtaler i bunn setter jo ett utrolig bra grunnlag :slight_smile:

Har investert longterm her også for en liten del av porteføljen

1 Like

Samme her hadde håpet på at den skulle nå minst 0,5$ iår :crossed_fingers:

Kjøper noen av dere VThor?

Nope men den følger vel en sånn slags 1:10 ratio med VET (den er ikke fast).
Jeg får litt VTHO ved staking av VET i Binance…

1 Like
2 Likes

Oppe og tester brudd fra oppovergående trend, høyere og høyere Higher low. Satser på at den bryter opp :crossed_fingers:


5 Likes

Ser frisk ut, det er så godt som utenkelig at denne ikke når ATH igjen nå og helst ila jan-februar.

4 Likes

Hva tror du om utviklingen til VeThor i samme tidsrom? Hvis VET går til ATH så vil vel VeThor stige en mer i %?

Har ikke satt meg inn i VeThor, men ser jeg har noen (sikkert airdrop?). Hva er hensikten med hver av dem?

Personlig tror jeg VET når ATH og knuser den, i likhet med de fleste andre kryptoer med livets rett!

Man får VeThor ved å stake VeChain, VeThor har gått litt sånn 1:10 med VeChain altså en VeChain token tilsvarer 10 VeThor, men tror forholdet kan bli enda mindre på sikt.

VeChain was initially launched in 2015, but it went through a heavy rebranding process in 2018. While VeChain Token (VET) is the native token for the platform, VeThor Token (VTHO) plays an essential role in the overall functionality of the blockchain.

2 Likes

Ah nettopp - jeg staket på Binance men gjør ikke det lenger av en eller annen grunn. Kan den stakes til bedre rente direkte på blockchain? Har følelsen av at jeg har en del andre tokens på exchange som burde vært staket onchain…!

Usikker om du får så mye bedre staking rewards enn på Binance

Du får 1.12% APY ved å låse for et år på en VET node:

Mens på Binance får man 3.47% APY ved å bare låse i 15 dager…

Så faktisk mer gunstig å låse dem på Binance :man_shrugging:

Erfarte det samme med å stake Harmony $ONE på Binance var mer gunstig enn å stake selv ved å delegere til en Node.

1 Like

Jeg har satt mine VET i VeChainThor walleten, får litt staking rewards der.

2 Likes