Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Har kjørt verium vault lå på 2400. Men siden den crasha på 24kjerner så har jeg ikke fått testet alle “32”.
Windows server OS
Dual Xeon E5-2640v2 16 x 2.0 GHz

1 Like

Miner viser som regel hash på enkeltcore, da er det vel bare å gange opp?

1 Like

Hvor kjøper dere Verium? Bruker de fleste Kraken?

1 Like

Verium vault viser totalsum. Dashbordet til poole. Viser total som er lastet opp mens klienten lokalt viser pr core pr sekund

Bittrex er klart at foretrække, her er størst volumen. Ellers livecoin. Og forhåbentligt snart poloniex - men det kommer nok først senere.

For at købe bitcoin bruger mange kraken, ellers er coinbase og Bitstamp også gode måder at få bitcoins på.

1 Like

Hvordan funker betalingen på poolinat0r vil det bli sendt automatisk til vaultet mitt?

Yap, når du har farma nok

jepp men hvor mye er det snakk om?

Mellom 10 og 16, du kan velge selv

Du miner i #2 ? ser at det er 15 i #1. Men blir jeg banna visst jeg miner i #2 med rundt 3-4000?

Har minet litt i Azure på trial de siste dagene. Nye kontoer i Azure får kr. 2000 i kredit, som må brukes første måneden.

Testet de forskjellige typene med følgende resultat:

Standard DS1 (1 core, 3.5 GB memory), West Europe, 200 H/m, kr 344 pr mnd
Standard DS3 (4 cores, 14 GB memory), North Europe, 750 H/m, kr 1617 pr mnd
Standard DS2 v2 (2 cores, 7 GB memory), East US, 850 H/m, kr 688 pr mnd
Standard DS2 v2 (2 cores, 7 GB memory), East US 2, 830 H/m, kr 688 pr mnd

Kjører noen DS2-er nå, som får stå og surre til trialen er brukt opp. Litt usikker på hvorfor DS3-hosten kom så dårlig ut, men kan hende jeg bare var uheldig med hvor den havnet. Uansett får man mer bang for the buck med DS2.

Startet med litt verium pool mining igjen :slight_smile: Har en Intel i7-4820K 3.70GHz og miner med 7 av 8 cores.

1 Like

Ikke så mye hahsrate der. Tror du vil merke st utbytte er langt mindre enn sist su minet :slight_smile:

Nei, ligger opp under 1000. Det jeg gjorde sist også når jeg dro inn 120VRM på 1 måned, men tviler på jeg får like mye nå ja :wink: derfor jeg var så tidlig ute!

Vi sjekket, idag er det 600x mer krevende enn å mine kontra august ifjor :slight_smile:

2 Likes

Min i5 6600k @ 4,4 GHz

Får Ca 1 verium til dagen i VRM2 pool. La ut PCen på finn da, satser på noen vil ha den så går jeg for Ryzen 1700 og overclocker den. Burde klare nesten dobbelt tror jeg :smile: Men de får ikke skjermkortet mitt, da nytt RX 480/580 er tomt i hele landet! Med Freesync skjerm vil man ikke ha Nvidia så kjøper ett nytt til evt kjøper :stuck_out_tongue:

1 Like

Bytta ut min 6600k med en 7700k, doblet ca hashraten.

En kamerat har 6700k, han fikk ca 1400 tror jeg det var i vault. Med pool miner fikk han lavere en meg, og i morges var pcen helt død så gjerne noe som ikke fungerte optimalt :stuck_out_tongue:

HAHA, kjører han windows ? og hvor mye minne har han?

Windows 10 med 16 GB ram (eller var det 32). Samme som meg. Men han fikk ikke testet med redusert kjerner før maskinen døde