Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

hehe :stuck_out_tongue:

Lurer på å leie en Dual Xeon E5-2699v4 44 x 2.2 GHz vil dette være lønnsomt for 1 måned, kan få den for $275. Noen som vet, eller metode for å se hvor mye H/m jeg kan få ut av den?

Leser du litt bakover så ser du hva maskiner ca yter.
Usikker om det lønner seg.

https://robot.your-server.de/order/market/country/US

Tror du har større sjanse for å gå i pluss her. Dedikerte servere som kunder har sakt opp, og som det kjøres omvendt auksjon på.

Dårligere specket, but still.

1 Like

Hmm får sjekke der, er bare at serveren jeg sendte er med -75%rabatt så koster egentlig 1.1k$ i måneden

Noen som har funnet noe Verium i det siste? Jeg har nå kjørt en uke med en total rate på ca 4500. Ikke funnet noe, men kjører ikke pool.

4500 var da veldig høy rate, du kjører flere maskiner eller?

Kjører pool, mer forutsigbart.

Kjører på med 4 maskiner, totalt 40 tråder. Tenkte å teste ut det før jeg eventuelt velger å gå videre med nytt utstyr. Foreløpig ser det ikke så aktuelt ut :stuck_out_tongue:

1 Like

Kjør alt inn i en pool, da jobber de sammen mot et mål. Så lenge de kjører ulike instanser jobber de i teorien alene.

Har du en link som forklarer det enkelt og greit? :slight_smile:

http://vrm2.poolinat0r.com/index.php?page=gettingstarted dette er den poolen de fleste her inne bruker.

Med Linux skal det være mulig å ha sin egen “pool” tror jeg hvor alle maskinene dine jobber mot ditt vault. Men har ikke lyst på Linux så ikke sjekket det opp så nøye :stuck_out_tongue:

Hver gang en blokk løses (ca 4 min? med verium) er du med på et lotteri for å løse oppgaven. Hvis din maskin løser oppgaven vinner du potten som er ca 4,8 vrm nå. Når mineren din ikke går er du ikke med i lotteriet.

For å få noe hit må du ha mye datakraft. Og en vanlig person kan kanskje mine i 1-3uker før han får en blokk. Med en pool får man jevnt og trutt verium.

1 Like

I pool får jeg 7 verium i uken, solo gikk jeg over 2 uker og fikk 0. Skulle hatt en del flaks i lotto for å tjene på solo.

Jeg har tenkt til å lage en liten mini-farm av ARM SoC’s. Hittil har jeg sett på diverse SoC’s som ODRIOD XU4 og C2, men de er dyre å få til Norge. Så valget mitt falt på ASUS TinkerBoard som en får på komplett til 590kr pr stk. De drar 10 watt og produserer 370 hashes i minuttet rett fra boksen uten noe overklokking. Det er da ca 6 Hashes i sekundet, noe som ikke er så dårlig med tanke på hvor lite strøm den bruker.

Dette er en Raspberry Pi klone når det gjelder layout med en sterkere CPU og 2 GB ram. Fant veldig lite info om denne på nettet da den er veldig ny, så ville bare dele erfaringer. :wink:

2 Likes

Takk for tips, den tror jeg at må forsøkes. Litt usikker om mining programvare til den er enkel å få tak i da, gjerne Linux versjon fungerer fint?

Må isåfall teste med kombo ether/verium. ROI vil uansett ta en stund :stuck_out_tongue:

Det er helt korrekt at ROI kommer til å ta en stund. Vi snakker 320 dager med en pris på 1.3 USD per VRM.

Dog er den veldig enkel å sette opp. Du laster kun ned en ISO fra deres offisielle nettside og bruker Etch for Windows til å skrive ISO’n til et SD kort. Plug det i og start den opp så er den klar.

Co-Creator and Lead Developer Douglas Pike explains the innovative and groundbreaking Binary Chain and it’s benefits.

1 Like

Videoen er fra idag, kanskje verium/vericoin skal opp? :smiley:

1 Like