Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

:point_up: says it all, don’t give a fuck and only want his money :wink: :point_up:

1 Like

Verium er opp i dag på bittrex, men lavt volum.

1 Like

VeriCoin and Verium - Verium Mining ASIC and GPU Resistant

1 Like

VeriCoin fortsetter å stige, mens Verium er fremdeles litt tilbakeholden :wink: Gleder meg når Verium også setter “fart”. Liker den sakte oppgangen som VeriCoin har hatt siste månedene.

En så lenge er der veldig lavt volum i tillegg på verium. Når de får implementert dual chain blir det interessant! Og alt det andre selvfølgelig :stuck_out_tongue:

2 Likes

Håper dette​ er ett gullfunn. Men hva er “edgen” til Verium/vericoin kontra Ether og Bitcoin?

1 Like

VeriCoin / Verium jobber med å løse mange av de problemene som Bitcoin og Etherum har :wink:

1 Like

Hva er forskjellen på vericoin og verium ? :slight_smile: viss du orker og forklare enkelt :sweat_smile:

1 Like

Igjen… og igjen… nevner jeg det… gratulerer :wink: blir mange slike fremover!

2 Likes

Skal si du er tungt investert @Larsen :smiley:

1 Like

Det der er ikke min portefølje men indeksen til Bittrex :wink:

1 Like

Åja, trodde for ett øyeblikk der at du hadde 10k Verium :chart_with_upwards_trend:

1 Like

Håper mange her har kjøpt enten Verium eller VeriCoin når jeg startet å anbefale disse :slight_smile: Prøv å ikke være for grådige og hold tight, vi skal nok en god del høyere. Ser nå ut til at Verium følger etter oppgangen til VeriCoin igår.

2 Likes

Har helt glemt det viktigste her, takk for gode råd Larsen! Jeg selger meg gjerne ut, men det er for å mine mer verium hovedsakelig! Og ether da, men verium er min “baby” innen crypto. På sett å vis gjorde du meg da gravid @Larsen? :stuck_out_tongue:

3 Likes

Hvis du skal selge, ikke selg alt. En smart ting er å selge ut gevinsten og sitte igjen med verdi lik det du gikk inn med opprinnelig.

1 Like

0.00079000 i øyeblikket :smiley: Håper alle hoppet seg på for 22 dager siden :wink: Og det stopper ikke der…

2 Likes

Har vært en fin reise :slight_smile:

Skulle bare ønske skattepengene kom tidligere slik at jeg kunne kjøpt mere på den kursen som var.

Usikker på om jeg vil hive inn mere middler etter at den har gått såpass mye som den har.

1 Like

Oppgangen har ikke startet enda :wink:

2 Likes

Hehe, sant nok. Men det blir vel vanskelig for Verium/coin å komme seg oppover med alle disse nye coins som kommer på markedet hele tiden og ikke for å glemme ICO-ene.

Ikke at jeg har mistet troen, men er redd for å hive for mye inn i det, selv om oppgangen kan være enorm.

Lurer på hvorfor du er så sikker på akkurat Vericoin/Verium @Larsen? Har lest meg litt opp på den og ser ikke noe banebrytende utenom det å ha et underliggende aktivum. Er det ønske om gullstandarden som dagens valuta mangler?