Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Dual blockchain! Er faktisk bare starten og løser sklaringsproblemer. En fantastisk base for videre udvikling. Indtil videre har de lavet en masse behind the scenes arbejde som vi virkelig kommer til at se frugten af de kommende måneder. Smart kontrakter, anon, og mange andre meget mere spændende ting på vej…

Prøv lige at giv roadmappet et læs http://www.vericoin.info/downloads/roadmap_V1.pdf
Og så fortæl mig der ikke er et ekstremt potentiale for verium mcap som på nuværende tidspunkt kun er $ 2mill :blush::smile::raised_hands:

2 Likes

Synes dette høres interessant ut:

The Verium mobile wallet will allow you to mine from
your mobile device. By default it will mine while charging
and on wifi or schedule the app to mine while you sleep.

Hvordan ble det med mininga med den nye walleten?

1 Like

Den nye wallet er egentlig færdig - udvikleren sidder dog og laver nogle mindre rettelser og tilføjelser osv før han sender den ud.

In wallet mining skulle blive omtrent dobbelt så hurtig med den nye wallet og mindst ligeså hurtig som pool mining!

Mobile mining bliver spændende - næste projekt fra udvikleren bliver en p2p pool således dette kan gøres effektivt og nemt!

2 Likes

Verium 0.00087988 nå. Har en følelse av at vi når 0.001 i løpet av helgen.

Liker at den har en så fin og “stabil” stigning i forhold til mange andre cryptovaluta.

Skulle bare ønske jeg fikk kjøpt mer når den var under 1 dollar​:see_no_evil::chart:

2 Likes

Nærmer seg din spådom nå! Voldsom stigning her de siste dagene :slight_smile:

2 Likes

Vil ikke si den har hatt en voldsom stigning enda, men som du skrev i din forrige post, fin og “stabil” stigning :wink: 0.001 er rett rundt hjørnet ja.

1 Like

Rimelig surt å ha solgt på 0,65 nå. Gratulerer til dere som er inne :slight_smile:
Mining begynner også å bli vanskeligere forholdsvis raskt, her kan det bli gang. Håper på en korreksjon men ser ikke lyst ut i forhold til en kraftig en ihvertfall :stuck_out_tongue:

Hvorfor solgte du dine Verium så tidlig?

1 Like

For å rettferdiggjør innkjøp av mining utstyr. Verium skal nok på sikt mye høyere en det er nå da

2 Likes

0.001 :money_mouth:

4 Likes

Hold fast den er ved at få fart på!!

1 Like

Prøv lige at lave det chart igen! Vrm var lige oppe at runde 4.36 $ :tada::tada::tada:

Haha 4.68 på livecoin

1 Like

Har 10 verium… nærmer seg så strømregninga for hele riggen er betalt :stuck_out_tongue:

Grattis til dere som kom inn når den kosta 1,5-2USD

Og den er jo stadig billig i forhold til dens søstercoin Vericoin. Tror de får nogenlunde samme mcap snart. Hvilket ville tilsvare en værdi Per Verium på 15-20$ før de begge vokser videre op i takt med udviklingen

Går den til 20$ så snakker vi. Skal vurdere å hente mer på dette nivået, må se det litt ann.

1 Like

Har registrert meg på poolinat0r men det kommer ingen account verification e-post. Tar dette tid eller burde det være instant?

prøv vrm.au-fait.net , jeg haddde store problemer med poolinat0r.