Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Ok, var det registreringen du hadde problemer med også eller andre ting?

alt :slight_smile:
både registering og timeouts from minere.

ok, takk! Er i gang! :smiley:

Er en stund siden jeg minet nå men jeg hadde ingen problemer med dette. Du må mer enn gjerne bli med i Slack Community og få hjelp der: https://vericoinandveriuminvite.herokuapp.com/

Takk for invite. Har sent mail til support på poolinat0r også men ikke fått svar enda. Har iallefall noe oppe å går nå. Leeeenge sia jeg har rota i linux konsoll her så det tar litt tid å få ting på plass men det kommer seg! :slight_smile:

Vært med siden 0.00027 :smiley:

1 Like

Fortsatt 99% på den nye effektive mineren fra verium.
Begynner å bli rimelig interresant å få tak på den nå.

Hvor raske er pool minerne?
Finnes det noen kalkulatorer med forventet inntjening på miningen?

1 Like

Hmmm au-fait har 11,497.41 H/s i poolen…
Mineren min alene jobber mellom 1900 og 2000H/s
Poolen har 60hits i døgnet med 11,497H/s

Får ikke det til å stemme jeg??

1 Like

Er det klienten fra vericoin.info du bruker da? Skulle ønske den hadde litt mer verbose status så man har noe å se på :smiley:

Verium klienten oppgir 1900H/ M mens poolen H/S
M = minutter :slight_smile:

Hva slags hardware kjører du på? Har fått til 0,08 VRM her på 2 timer :smiley:

2 dell poweredge servere… har ca 0.3VRM i timen nå :wink:

Hehe ok, kjører noen threads på en Asus ROG med i7, en Raspberry pi3, en gammel HP desktop (core2duo tror jeg) og Macbook pro med i5 her.
Raska sammens det jeg hadde av cpu for å teste i dag. Sitter å ser på om jeg skal kjøpe noen Odroid-XU4 her :wink:

1 Like

0.00149877 på Bittrex nå og 0.001 er absolutt nådd! Kanskje vi også passerer 0.002 før helgen er over? Ville vært fantastisk å legge seg stabilt på 0.002!

Gratulerer alle mann :wink: Husk, ikke selg! Må du absolutt selge så ikke selg alt men i det minste la det du gikk inn med bli igjen.

2 Likes

Da er jeg igang. alle 12 threads surrer og går overklokka fra 3.8 til 4.2 Ghz
Superprosessoren min dro meg rett opp på 7ende plass i poolen og 1.5VRM om dagen. :smiley:
https://vrm.au-fait.net/index.php?page=statistics&action=pool

Ether mininga gir meg 27usd om dagen med dagens “lave” kurs, så fortsatt et lite gap i lønnsomhet.
Men fortsetter verium stigninga så må jeg finne på noe lurt.

Edit: ser ut som jeg var litt ivrig der, må nok la den surre og gå over litt lengre tid for å kunne se riktig inntjening

3 Likes

Det er vell en annen kjenning som har 7. plassen :slight_smile:
men ja, beste er å se det over tid …f.eks daglig på https://vrm.au-fait.net/index.php?page=account&action=earnings

Ble 5 stk XU4 på meg, med 2x200w 5v power supply (i tilfellet man skal utvide litt) og 8gb sd kort til hver så ble det rett under 4000,- ferdig med mva og frakt. Blir morro å se hva det duger til =)

2 Likes

Husker jeg rett blir det ca 2500 H/m, men takk det med en klype salt. På slack kan du høre hva andre har fått :slight_smile:

Hvor mange VRM har folk her inne?

  • 0 - 100
  • 101 - 500
  • 501 - 1000
  • 1001 - 10000
  • 10001 +

0 stemmegivere

Blir ca det jeg har nå med hardware for over 20k i bruk, så det er iallefall kostnadseffektivt :thumbsup:

1 Like