Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Gått inn med 9K som idag var oppe i en verdi av 40K :slight_smile:

3 Likes

Fikk nylig verifisert kontoer for å gjøre innskudd. Var dessverre for treg med å kjøpe før hoppet i kursen kom. Vurderer å kjøpe litt nå rundt 0.00132 (Kl.20.20) Har 97 verium per nå. :stuck_out_tongue:

1 Like

Mitt mål er kurs 0.1 :stuck_out_tongue: Bare å kjøpe.

1 Like

Hva blir Mcap da? Orker ikke regne på det :stuck_out_tongue:

Har du tenkt å kjøpe mer Larsen, eller blir det HODL til dine 1000 eventuelt har nådd 0.1?

De 9K jeg har investert er mer enn nok for meg. Selvom jeg har stor tro på at VeriCoin / Verium vil gjøre det stort med å hjelpe Bitcoin opp og frem, så føler jeg at krypto er stor risiko. Mine VRM er nå verdt nesten 40K så føler meg mer enn fornøyd med det pr nå :wink: (nei jeg skal ikke selge) Jeg har allerede tjent 35K på salg av VeriCoin aksjer for noen måneder siden, da gikk jeg inn med 6K. Nå er det Verium som gjelder og jeg sikter meg opp på en mye høyere fortjeneste enn jeg gjorde i VeriCoin.

1 Like

Så er mcap omkring $ 300 mill. - det tager nok noget tid :blush: En gang i løbet af 2018 når tingenge fra roadmappet er begyndt at rulle ud! - fingers crossed :clap:

2 Likes

Det jeg liker best med VeriCoin / Verium er at de ikke er ute etter å kvitte seg med Bitcoin (ref Etherum), men å forsterke og hjelpe Bitcoin opp og frem! Her har vi en vinner!

1 Like
1 Like

Da har jeg endelig fått omdannet kroner til euro til bitcoin til verium etter lang ventetid hos Coinbase. Sitter med ca 155 vrm med snitt på 0,0013. Mest som lyttepost og for å lære mest mulig om kryptovaluta. Har venta utålmodig siden den var nede på 0,0003, så har gått glipp av en del oppgang, men sånn er det når man oppgdager kryptovaluta sent. Har også planer om å bunkre opp med etherium når den blir litt billigere. Veldig volatilt marked, men har trua på teknologien i det lange løp så dette blir litt legg-i-skuffen spekuleringer.

3 Likes

Har nå fått gjort min første BTC-> VRM handel, gikk via Bitstamp (verifisering tok under 12h). Fikk handla BTC på Mastercard hos Bitstamp så det gikk fort. Overførte til Bittrex (tok ca 15-20 min å få verified overføringen) og handla VRM der… smooth sailing.

3 Likes

Har bare det jeg har mina selv, 40 stk :joy:

overførte nettopp 0,2eth fra kraken til bittrex.
1,5dollar i fee!

WTF! Troede ikke der var nogen nævneværdig fee blot ved overførsel ?

Der er gået ca. En måned siden Verium tråden blev oprettet. Verium er på denne korte tid gået fra $0.7 til $3.5 - en 5-dobling- alt i alt en god måned og fornuftigt at gøre status med hvor vi ser udviklingen på kort og langt sigt.

Jeg tror, på trods af den hurtige stigning at Verium sagtens kan udvikle sig lignende den kommende måned da den slet ikke er på mcap niveau med sin søstercoin -Vericoin som har en mcap på 15-20 mill.
Verium har nu en på 3-4 mill. Så gode muligheder her.

På længere sigt ser jeg begge (Verium og Vericoin) vokse sammen op ad værdistigen. Synes teknologien og visioner til i hvert fald at være med i top 50 er der, og på længere sigt top 20 når de nye features rulles ud. http://www.vericoin.info/downloads/roadmap_V1.pdf

Hvad er jeres synes syn? Synes umiddelbart det ligner en no brainer- min strategi er langsigtet her, da jeg rent faktisk tror på visionen fra udviklerne!

1 Like

Selgersiden er svak i Verium. Snart kommer en fin ny rakett :smiley: Hold tight!

1 Like

Ser lovende ut dette, 10$ innen sommeren er over? :grinning:

Jeg hiver meg på denne :slight_smile:

1 Like
1 Like

Ser da visselig ikke lovende ut med nesten en halvering fra topp bare for et par dager siden…?? Og det kan jo fort bare være starten…

Skeeeeeeptisk…

Ja nuh går alt så meget bedre! :smiley:

1 Like