Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Nå skulle jeg se hvor flott den hadde snudd, men nei du bare “mobber” :stuck_out_tongue: Var nok litt tradere som kom inn og kjørte opp ja. Men på sikt vil den nok fortsette med jevn stigning grunnet teknologien og topper pga trading tror jeg.

2 Likes

Hehe, “mobber” meg selv mest da, har snart halvert innskuddet mitt i VRM på under 48 timer! <- expert! :smiley:

2 Likes

Kjøp mer :slight_smile:
Jeg er helt overbevist om at VRM skal minst opp til top 100 på coinmarketcap.com.
(fra mcap $2,628,519 til $19,887,346 i skrivende stund)

2 Likes

Ja er mest derfor jeg slår meg selv, venta ett døgn og handla på under 0.001 BTC. Men men, handler og miner videre jeg! :sunglasses:

1 Like

Så er der lige købt ind! God mulighed for at komme ind billigt nu!

Var en skikkelig pump and dump vi var vitne til her ser det ut som :see_no_evil:

Yup, kjøper litt på vei ned da… bruker bare fu$$$ på dette uansett! :wink:

Det vil jeg ikke nødvendigvis kalde det. Vi Er fortsat på vej op - også ‘organisk’ netværkshashraten nåede Ath i går! Det vi ser er nærmere en korrektion før videre opgang. Korrektionerne i crypto er bare lidt vildere end aktiemarkedet.

Jeg købte lidt ekstra ind i morges

Tålmodighet er en viktig ting når det kommer til kryptovaluta :slight_smile: Jeg selger ikke på disse nivåer, selv om jeg har en hinsides avkastning! Verium og VeriCoin er verdt SÅ mye mer enn det er verdt i dag!

1 Like

Har ingen planer om å selge en eneste Verium før minst 10$ :money_mouth_face:

1 Like

jepps, orker ikke tanken på hvor rik jeg hadde vært hvis jeg fremdeles hadde hatt de første btc jeg minet på gøy…for så å gjøre samme feil med doge for noen år siden. VRM skal jeg sitte på til minst 0.1BTC og BTC kommer jeg “aldri” til å selge.

2 Likes

Ingen av dere som prøver på å trade VRM? Svinger jo såpass at man burde klare å iallefall bygge seg litt moment uten å spytte i for my cash.

Jeg leste et sted at VRM ikke er tiltenkt å være tradervennlig.
Er det noen som kjenner detaljene her? lurer på om det var lange transfer tider eller høye fees.

På Bittrex står følgende “All trades have a 0.25% commission.”

Tror fees for at sende er 0.2 Vrm. Men ikke noget der vil gøre det uprofitabelt at Trade. Den er dog tænkt som en ‘store of value’ (guld) hvorimod Vericoin er tænkt som det man handler med (cash). Men derfor kan man jo sagtens Trade “guldet”. Tror dog heller ikke dette gælder når det er igennem bittrex. Her er det vist bare de 0.25 %

Forøvrigt et find comeback til Verium i dag. Håber det var en hurtig korrektion og at vi kan fortsætte op ad nu :blush:

2 Likes
1 Like

Kobler opp to nye poweredge servere nå så den stiger snart med 6Kh/s :slight_smile:

4 Likes

Ser vrm.au-fait.net er nede for telling. Noen som har info om dette er maintenance eller om det er en feil?

Frontend nede, mens mining pooler er kjører fint.
Ref: https://vericoinandverium.slack.com/messages/C4XLJSVA9/ (må scrolle litt opp)

Ja ser minerne har gått som normalt! :slight_smile: Nå er XU4’ene på vei i posten! :smiley:

2 Likes