Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Vericoin skal altså “løse” bitcoins “problemer” med lang transaksjonstid og høye avgifter. Slik jeg har skjønt det, vil mest sannsynlig avgiftene løses av seg selv over tid gjennom naturlige markedskrefter, mens transaksjonstiden kan reduseres med applikasjoner som legges oppå bitcoin.

Det er nærmere lappe løsninger som bitcoin bliver ved med at blive mere afhængige af. Dual blockchain mellem Verium og Vericoin løser problemet allerede i fundamentet de er bygget på! Bl.a. Med variable block times. Men de accellererer også hinanden via integrationen mellem de.

Derudover kommer alle de andre ting som kommer oven på dette stærke fundament. F.eks. Fuldstændig anonymitet osv. Mange spændende ting på vej nu da fundamentet eller er ved at være oppe at stå!

hmmmmm

1 Like

Grattis til alle

1 Like

Money :money_mouth: Love it!

Hvilken Exchange - hvis det er jubi , så bare kig videre kun mellem CNY og VRC

Bittrex. Lurer på hva årsaken er. Kanskje en PnD gruppe?

Haha fantastisk - uanset plejer prisen at sætte sig på et højere niveau… selvom jeg er langsigtet er jeg glad for dette. Det accelerer udviklingen, kendskabet og udbredelsen. Det sætter lidt gang i tingene :blush::tada::rocket:

Fisse, å jeg som bare fokuserte på VRM :smiley:

relax, en dag er det vår tur :slight_smile:

hehe joda, den kjøla seg fort ned igjen ser jeg.

Haha - vær glad. Potentialet er bare blevet større på kort sigt. Jeg forventer selv at mcap på de to skal op på samme niveau inden for de næste par måneder i takt med at Verium og Vericoin bliver mere og mere integrede.

Altså - der er nu en 6-7 dobling i sigte for verium bare i forhold til denne ligevægtsforhåbning.

Ja jeg stresser egentlig ikke! :wink: Runder snart 100 VRM i wallet nå :slight_smile:

2 Likes

Bra volum i VeriCoin på Bittrex, lenge siden jeg har sett et slikt tall. VeriCoin fortsetter å stige, mens Verium ligger stille og venter.

1 Like

Verium oppe i 0,0015 har vært helt oppe , 0,0017

1 Like

Verium beveger seg sakte men sikkert etter VeriCoin as usual :wink:

3.727 VRM/USD <- de kjæm sæ!

1 Like

Fremdeles langt igjen til “fair value” på ca 14$ :slight_smile:

1 Like

https://www.veriumjack.win

1 Like

Fantastisk lang vej igen! Den stiger raskt men stødt derop til! Forhåbentligt forsætter Vericoin ligeledes med at stige så den fair value kan stige stødt :smile: Altså godt at have noget at stile efter :nerd_face:

1 Like