Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Mye pump n dump i Verium og Vericoin nå, har trada til meg en del siste uka bare ved å legge ut høge salgsordre og lave kjøpsordre :joy:

1 Like

DItto her, men siste 24h har vært ganske jevnt oppover.

Jeg sitter stille i Verium. Gjort det lenge og kommer til å fortsette sitte stille. Avkastningen begynner å bli latterlig nå :money_mouth:

Må prøve å pumpe opp litt, cash reserven en litt skral da jeg driver å ferdigstiller hus… idiotisk dyrt :stuck_out_tongue:

1 Like

Synes Verium stiger fantastisk stabilt i forhold til hvor hurtigt den stiger. Nu ligger vi omkring 0.0016-17 stykker ~4,0$. Er utroligt spændt på hvad vi ligger på i slutningen af måneden. I starten af sidste måned, 1 juni, lå vi i 0,0003 ~ 0,7$.

Haha hmm forsætter det vil det jo blive 16-18$ Eller på niveau med Vericoins nuværende kurs - så ikke usandsynligt!

Derudover kommer release af nye STORE updates: Vericoins nye wallet med PoST 2.0
Og Verium med indbygget optimeret in wallet miner bygget på assembly level (den bedste in wallet miner på markedet - på niveau med pool mining)

Og dette er bare byggestene for hvorpå de “fede” ting på Road mappet kan lade sig gøre! Spændende tider på vej.

3 Likes

Jeg tenkte å kjøpe en slant i Verium, men klarte å glemme passordet litt for mange ganger på Bitfinex så må vente noen dager før jeg får tatt ut penger. Må vente to dager til tror jeg, av totalt fem.

1 Like

Hehe, noen av dere som har lagt “Sperra” på Bittrex (VRM)? :smile:

Hva vil det si å ha lagt en sperre?

stor salgspost

1 Like

Ligger en post med 100x normalt volum på ordrene, hindrer ganske effektivt videre oppgang en god stund utover natta…

1 Like

100x var kanskje å ta i men de fleste ordrer ligger på mellom 1-200 og nå ligger det en på 2459.

1 Like

er bare ca 4btc, kan ryke snart den posten :wink:

Tja, Var på en fin roll med litt kjappe 4-5% trades før han løken kom å stoppa morroa mi :smiley:

2 Likes

Det er vel også en fin mulighet til å laste opp på uten å sende kursen til himmels?

1 Like

Status for meg nå i Verium:

Kjøpte 80% på 0.0003 for 8000kr
Kjøpte resten på 0.0005 for 3000kr

Totalt investert: 11 000kr (1131.74288952VRM)

  1. juli 2017 09:31 står kursen i 0.00145838 = 33 540kr
4 Likes

Fin avkastning der Larsen, men skulle gjerne hatt den opp i 0.1 btc :money_mouth_face::money_mouth_face:

Vi vil ihvertfall se 0.005 innen kort tid tror jeg.

1 Like

Helt klart, men det forutsetter at man har noe å laste med! :wink:

Ja, det er sant. Der har du den igjen :wink:

tænkte lige at jeg ville dele følgende Update fra udviklerne! Store updates i vente. Både for Verium og Vericoin. Begge wallets bliver release samtidigt. Herunder en Update for Vericoin opdatering!

“Guys I know it’s been a long wait but when we finish PoST 2.0 (VeriCoin 1.7) and then put in on top of recent bitcoin core blockchain codebase (VeriCoin 2.0) we will have the best PoS protocol/wallet/network that exists, I’m quite sure. Don’t sleep on us! Happy 4th of July to my fellow American friends.”