Jeg tror sku at jeg køber lidt extra til at Trade med- der er god momentum - satser dog nu stadig på Verium indtil Verium og Vericoin er på samme mcap- herefter vil jeg nok splitte investering ligeligt ud på de 2
Spennende å følge med på Verium nå. Utrolig volatilt, går ofte 50-100% opp og ned intradag. Prøvde meg på en trade nå. Inn på 0,00130, ut på 0,00167. Greie 28% gevinst det. Satser på å kjøpe meg inn igjen på 0,0008-0,0010-nivå da det ser ut til å være bunnen i tradingrangen. Bryter den på oppsiden av 0,00175 kjøper jeg meg inn igjen for da kan den virkelig gå i rakettfart. Så egentlig mer ubehagelig å være ute av Verium enn inne.
Hva tenker dere?
Nå selges det mye her. -20% på skyhøyt volum. Tydeligvis flere som er inne på samme tankegang. Spennende hvor langt ned den skal nå.
Jeg er på langt nær noen ekspert på dette, men jeg synes jeg ser støtte rundt 0.0011… tror jeg hopper på med noe litt før det og blir med opp igjen. Fin dag i dag!
All time high hashrate, lavere blockreward(mindre supply dag for dag) og ny lommebok om kansje bare ett par dager…
Fristene å trade men kan fort hoppe til over 10USD nå
Tok sjangsen her i kveld og det kasta 32% av seg, men ja…
Hva vil ny lommebok si for etterspørselen, kjetils?
Massevis av hype håper jeg
(kommer endel nerdete features)
Kan du forklare Gemini, funksjonene og hvordan det vil fungere i praksis? Jeg har ikke dataforståelse nok til å lese det ut av roadmappen som er linket til lenger opp.
“Basically it will allow you to hold VeriCoin and Verium in the same wallet. Stake your VeriCoin but default and allow you to mine Verium at the same time. Decentralized swap, messaging, market place will all be in wallet. Everything in the roadmap we are working on” fikk dette direkte fra en av devs’a
Når kommer dette?
Har ikke peiling, men ligger minst 2 versjoner frem i tid.
Men i et intervju sier en av utviklerene at de vil ha 1:10 mellom VRM og VRC først. Jeg finner desverre ikke igjen den linken så ikke siter meg på dette
Det er 1:10 de selv ser på som “mål” sammen med at det skal være 1 verium per 10 vericoin. Men den faktiske differansen bestemmer markedet. Men teoretisk skal mcap bli lik på begge til slutt om/når de får det til å fungere som ønsket. Men tidlig om morgenen så arrester meg om jeg husker feil Men verium har rimelig heftig potensial!
Det hentyder bare til hvor mange veriums og vericoins de har planlagt der skal være i alt. Det de udvikler og venter på er helt simpelt at få hashraten op på Verium således Dual blockchain vil blive stærk.
Derfor ny in Verium in wallet miner og ny wallet til Vericoin med andre forbedringer samt være up to date med bitcoin core version. Næste punkt er en p2p pool miner. Når den er oppe begynder de på sammenkædningen af de to.
Så det vi ser nu er at der bliver udviklet en fantastisk skalerbar base der kan bygges på. “Fodarbejdet”. Herefter kommer de federe markedsvente/forbruger tilføjelser!
Hva tror dere er årsaken til at verium faller så om dagen?
Tror bare den er fulgt med bitcoin korrektionen lidt. Den falder under lavt volumen så sikkert bare minere der sælger lidt samt gevinstsikring. De nye wallets og alt hvad det indebærer kommer stadig meget snart. Så skyder det hurtigt op igen når der kommer volumen tilbage
Kan den kommende forken av bitcoin påvirke hele kryptomarkedet negativt?
Se på det som om vi viste at dollaren kunne kollapse i august. Det hadde påvirket markedene
Jepp, opprinnelig strategi var stay in cash, har solgt eth til dollar, har 40vrm, men lar den bare bli siden det ikke er all verden med penger.
Men så begynte jeg å tenke at om folk forventer bitcoin ned, så flytter de kanskje pengene over til andre kryptovalutaer istedet…
Så vanskelig å si hva som vil skje de neste ukene.
Svingninger vil det alltid være Nå er det nok sommer, bitcoin og tradere som selger som drar kursen ned. Bare å bli sittende er mitt råd, om du ikke ønsker å trade.