Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Lurer på hvorfor dere ikke da tar litt gevinst underveis…?

Ingen har noen kommentarer til at denne har mer enn halvert seg siden toppen? 4.3 til 1.8 på en uke ca. Kjappe til å poste når det går oppover for å få flere med på dette opplegget, ikke like pop å poste når kursen raser tilbake…

2 Likes

Den kommer nok tilbake om ikke like raskt.

1 Like

Verium Lottery is now live for testing :smiley: :smiley: :smiley:

http://195.181.243.40/

Dette virker spennende! Jeg er med :smiley:

Verium Solo Mining Setup Guide:

http://resources.vericoin.info/wp-content/uploads/Verium-Solo-Mining-Guide.pdf

Ligger stadig højere end hvad den hjorde for en måned siden. Jeg er inde long term og forsøger hverken at Trade eller at sælge ud for tidligt…

jeg kunne da godt skrive et par forskellige indlæg om at nu skal man bare holde fast. Faldet har jo intet med Verium specifikt at gøre. Det er blot en stor korrektion i alt coin markedet. Her håber jeg selv på at folk vil begynde at lede efter alt coin kvalitet i stedet for hype. Hvis det sker vinder Verium hurtigt og snart!

2 Likes

Jeg er long i vrm og takker Larsen for det, men du har ett poeng. Likevel, det er ofte slik akkurat som i aksjer. Eneste jeg synes er dritt men duppen er at jeg ikke kan handle mer på lavere kurs.
Men du skulle ha hatt en giret short her for ei uke siden :stuck_out_tongue: mulig den skal lenger ned enda, sier ikke at bunnen er nådd. Det har jeg bommet så mange ganger på før i funcom til å påstå haha

1 Like

Huff det var dumt med noen dager ferie uten å selge ut ser jeg! :smiley: Jaja, fint for å laste opp litt mer da! :wink:

1 Like

Hvor langt faller vi før jeg kan kjøpe? :slight_smile: tenker i utgangspunktet å vente bitcoin er forket…

Er det noen siter hvor du kan selge Vrm til usd?

Om man selger vrm til bitcoin så er man fort like ille ute…

1 Like

Selger jo vel bare btc til usd etterpå?

Er det noen siter hvor du kan selge Vrm til usd?

Om man selger vrm til bitcoin så er man fort like ille ute…

Mark. Du kan selge vrm til btc eller ethereum. som du kan selge til usd på bittrex. Vet ikke om du kan ta ut usd derifra, tror egentlig ikke det.
Men du kan ha dem liggende som usd der hvertfall.

Ja men da blir det et mellomledd som skal ha sin fee for dette.
Jeg tror vi vil se en nedgang jevnt over fjøla ifbm. med 1. august og da hadde USD vært en trygg havn.
Men det hadde vært greit å kunne kjøpe usd direkte for vrm.

bittrex tar vel 0,25% pr salg tror jeg. Tror ikke det finns en løsning uten mellomledd. Da må du isåfall gjøre dealen privat.
Det som er fint hvis du gjør veksler til usd m bittrex, du kan bare ha $ på bittrex, så er du klar til og handle etter eventuelt fork.

Ser at det er mange her som prater om segwit2x 1 aug.
vær veldig varsom det er ikke bare 1 aug som gjelder.

Første dato er 15 juli. Da skal dem se om dem kan klare og komme til enighet.
Gjør dem dette er ikke 1 aug noe og bry seg om.
Feiler dem på dette møtet, så skal dem prøve 17, og 20 juli.
Hvis ikke det har blitt løst innen da, vil 1 aug være datoen og følge m på.

1 Like

Ja det er dette jeg gjør med kraken og ethereum.
Tenker å ha cash klar ila. de neste ukene i tilfelle kollaps.
Men skulle hatt det samme for VRM uten å måtte gå via btc.

Da tror jeg bittrex via btc er den eneste løsningen desverre.