Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Er det mye du skal selge? kan ta en vrm til nok :wink:

1 Like

Hehe selger ikke nå som den har rast, skaden har skjedd.
Men greit å være forberedt til neste gang.
Og tanken er å kjøpe seg inn igjen, så jeg trenger at pengene er på en exchange. =)

1 Like

Noen av dere som handler på dette nivået?

Jeg vurderer å kjøpe VeriCoin igjen. Jeg har alltid hatt VeriCoin, men når Verium kom på banen solgte jeg mine VeriCoin med veldig god avkastning og brukte noe av de pengene på å laste i Verium. Nå som VeriCoin har fått ristet av seg litt vurderer jeg faktisk en inngang der idag.

Hva kan årsaken til fallet i VRM være? Ser ikke noen nyheter som burde tilsi halvering av kursen over noen få dager.

Verium går inn i rekken av mine kjøp på dårlig timing:

Kjøp 02. juli: 0,001330
Nå: ca 0,00069

Ca 50% ned.

Har nå en bitcoin ekstra på lur: hva tenker folket?

Hvorfor Verium? Evt hvorfor Vericoin? Eller andre?

Vericoin er ret billig for tiden. Ville nok splittet mellem de to. Jeg må indrømme jeg købte Vrm på 0.0013 :slight_smile: Såe jeg håber stadig på stigning for Verium. Wallets med mere skulle være meget meget tæt på nu!

1 Like

Jeg sitter fremdeles godt med mine VRM til 0.00030 :smiley:

1 Like

Har handla litt nå og da, samt tradet litt (fikk til ett par kvelder med 25-30%) så jeg vet ikke helt hva snittet er men i forhold til $ er jeg ned ca 20% nå. Litt komplisert siden jeg har handla BTC med MasterCard og gebyrene der er litt uggne.

I går kom esken fra hardkernel med noen xu4 som skal settes i arbeid for å mine litt også, morro å teste! :slight_smile:

2 Likes

La inn ordre på VeriCoin til 0.00008580 så får vi se om den går igjennom eller ei.

1 Like

…og der er jeg en lykkelig eier av 5678.14040035 VRC til en pris av 0.00008580

Da er det bare å føre dem over til min VeriCoin Wallet, ta en backup nå og da, og vente på oppgangen. Føles veldig godt å sitte med både VRM og VRC :slight_smile: Nå kan jeg sove godt!

Prisen i NOK blir?

Litt over 9000kr i VeriCoin :wink:

Takk for oppklaring. Ikke lett å se hva det egentlig koster når man bytter frimerker til monopolpenger, for så å konvertere til digitalt toalettpapir hvor noen skal ha et par tørk på veien. :slight_smile:

4 Likes

Totalt har jeg vel tjent 50.000kr på 1 år ved å investere i VeriCoin / Verium. Jeg venter nå bare på det store rykket :wink:

Ser på meg selv som en liten fisk, men jeg føler meg Ok med den statusen for dette er risiko sport uten like!

2 Likes

Ikke galt det. Jeg tror jeg har tjent et par hundre tusen ekstra I året på å ikke bruke tid på å sette meg inn I kryptovaluta og heller jobbe :joy:

3 Likes

Klart, dette er en bi-inntekt da :wink: samme som med aksjer. Jeg føler bare at sparepenger i en bank er sløsing av penger :smiley:

3 Likes

Jeg har i grunn forsøkt å få I gang kjøp av kryptovaluta, men å sitte særlig lenge å knote foran pcen for å få alt i orden orker jeg ikke. Tar du vipps og kan sende over I walleten? :joy:

Edit: Trenger en krypto broker her på forumet

Kan godt hjelpe deg inn så klart, men da må vi ta det på privaten. Må også huske på at det er noen kostnader inne i bildet her. Strengt tatt er det ikke så veldig vanskelig når man først har gjort det en gang, bare at man må ha tålmodighet og vente noen dager fra man har konvertert kroner til vericoin eller verium :wink:

Tjent? Realisert? Re-investert?

:wink: