Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

For å være presis / eksakt så tar jeg all gevinst fra krypto (som jeg ikke re-investerer) ut til min DNB konto (som er godkjent på Coinbase) for så å ta dem videre til min sparekonto hos Komplett Bank.

http://veriumstats.vericoin.info/

1 Like

Har nå lagt ut en ny kjøps ordre for både VeriCoin og Verium. Mulig disse er for optimistiske, men man vet aldri hva som vil skje de neste ukene i krypto verdenen.

Gurgle, ukepengene mine smelter bort i den virtuelle solen! :smiley:

Blir kle overasket om du får og den går enda lavere. Vurderer å kjøpe litt på bitcoinsnorway eller hva den het for å få litt forholdsvis raskt og få inn kjøp nede i de områdene selv

2 Likes

Du har nok enda tid på deg til å kjøpe på de nivåene jeg ønsker å fylle opp på, men man vet aldri :wink: Bruker du ikke Coinbase? Tar 2 dager før du har bitcoin å kjøpe med.

Bruker kraken og så bittrex :slight_smile: tok vel ikke så mye lenger tid der sist, men frykter de har backlog. Men nå er vel folk på vei ut ikke inn så går sikkert raskt :stuck_out_tongue:

Puha, det har været nogle spændende dage for verium… Det ligner dog at den værste bitcoin panik er ovre og folk tror på en rolig transition til segwit…(eller?)

Mon ikke denne juli ‘shakeout’ har fået kastet de mest nervøse og eller kortsigtede af sig- hvorimod langsigtede har udnyttet de markante fald til at købe op. Jeg tror på sigt at dette er en sund korrektion hvorfra Verium og Vericoin kan bygge videre på. Netværkshashraten vokser stadigt. Og mange milestones i roadmappet er langt fremme. Udrulning af wallets er blevet udskudt for en større samlet release af Verium og Vericoin wallets samtidigt! Dette inkludere både nyere version af bitcoin core. Ny in wallet miner på assembly level. Samt meget andet der kan facilitere nye ting op roadmappet kan lade sig gøre.

Jeg håber snart vi er tilbage til $4.8., men ser den dog langt højere da den/de sagtens kan konkurre/outmatche andre coins i top 30.

2 Likes

Lidt uddybende forklaring fra “community manager” om hvorfor Verium/Vericoin developers har valgt at udskyde updates for at lave en komplet ny 2.0 løsning for både Verium og Vericoin!
Personligt sætter jeg pris på faglighed og teknologi i denne coin frem for hype og luftkasteller!
En fantastisk long term coin som lige nu kan findes utroligt billigt.

“New core code (VeriCoin 2.0 and Verium 2.0) and upgrading PoST 2.0 is causing some hold ups. I know this can be frustating but it is necessary. Would you rather have a brand new tire or a patched and bald tire. That’s the quickest analogy I could come up with lol. The new core code on both VeriCoin and Verium will allow better implementation of the mobile wallets and quicker updates. Most other coins are still on older code bases so this will help us stay ahead with future updates. Developing software and something that hasn’t been done before is immensely complicated. All I can ask is for is your patience because it will be rewarded.”

1 Like

Noen av dere som miner på Odroid XU4?

2 Likes

Når var dette? Trades for $0.24 på Bittrex…

Dette var realtid da jeg postet. Sjekket her:

https://www.worldcoinindex.com/coin/vericoin

Ser nå hvorfor dette ble feil, den handlet til 1,21 på jubi, den ble med i statistikken.

Hehe, jeg holdt på å få tannbørsten i vrangstrupen på vei til sengs her. Men hvordan kan det være så stor differanse i kurs mellom exchanges?

Hva skjer i VRM da mon tro? Ganske markant fall de siste ukene…

Svært få kryptovalutaer er uavhengig av btc/eth, derfor blir den med i fallet. Den blir også med i de gode tidene, mesteparten av verdiene i kryptoer er jo bere spekulasjoner uansett. Så når luften går ut av boblen faller slike coins mer.

Nå har ikke BTC falt siden VRM stod i nesten $4… så noe uavhengig av generell nedgang må det være?

Ja luften gjekk ut av endel altcoins, de fleste har ikke hentet seg inn igjen enda. De dårlige kryptovalutaene blir ristet av når markedet kræsjer. Derfor man må investere i de som faktisk er av høy kvalitet/har gode resultater, ikke bare hva som liksom skal gå opp/bli lønnsomt.
Har ikke såtte meg særlig inn i Vericoin/Verium, men dem er vel fortsatt på et tidlig stadium med lite brukernytte i praksis foreløpig. Men med noen unike trekk som kan bli bra langsiktig.

1 Like

Når Bitcoin selv kan oppgraderes og forbedres og man ser at det går fint så mister mange altcoins sin funksjon da flere kun er skapt i forsøk på å forbedre bitcoin.

Inntil den dagen Bitcoin ikke er sjefen lengre :wink: