Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Hvis det er etter år 2030 så er det ikke så nøye for min del :slight_smile: Blir uansett noen spennende år fremover.

Forsatt tro på at verium skal stige og bli en ledende altcoin @Larsen?

1 Like

Jeg har fortsatt troen på VeriCoin og Verium ja :wink:

1 Like

Jeg tenkte å investere litt i krypto nå men er usikker på hvordan jeg skal fordele investeringen. Føler bitcoin er relativt dyr i forhold til andre altcoins så tenkte kanskje kjøre 60 prosent ether, 30 verium og 10 antshares/golem. Noen som har en kommentar til en slik fordeling? Larsen eller andre?
:slight_smile:

1 Like

Fallet i verium gir meg samme følelse som å se funcom ned mot 2,2. Skulle ønske jeg hadde kapital fri til å handle

2 Likes

Eller kjøre 70 prosent verium og 30 ether :slight_smile:

1 Like

Verium har potensial for mangedobling på ikke altfor lang sikt, kan også selvsagt falle ytterligere. Vi venter fortsatt på at utvikleren skal bli ferdig med ny lommebok. Når den kommer kan det bli morro om markedet fanger det opp! Men jeg kan ikke nok om de andre nevnte til å si at du skal sette mer i verium en tiltenkt. @Larsen er flink og ærlig på godt og vondt (som funcom aksjonær til tider :stuck_out_tongue: ) :slight_smile:

1 Like

Funcom følelsen du får for Verium frister meg til å øke tenkt eksponering , er jo som du sier, ikke lenge siden den sto i 4 :astonished:

1 Like

En av dem med størst potensiale er nok Antshares/Neo.
Er veldig usikker på etheruem om dagen, mange som mener at de bare er en hype.

Jeg håper bare den fortsetter ned frem til funcom er høyt nok til å selge :smile:

1 Like

Hvis Bitcoins kommer nogenlunde helskinnet ut av alt surret som pågår om dagen vil det fort være spikeren i kista for de fleste altcoins…

Etherium er også spådd en snarlig død da dens hovedformål har blitt å spawne altcoins…

Frustrerende mye usikkerhet :confused: Shorter du bare eller tenker du å gå long i bitcoin om det ser ut til å ordne seg litt etter forken?

Folk har allerede startet med å kjøpe seg inn i Verium igjen ser det ut til.

1 Like

Glemte å slette salgsordre, hente kid i barnehage = salg på 0.00041 :frowning:

1 Like

Pen dag for Verium da!

1 Like

Handla fu før opptur?

1 Like

Desverre! Tenkte selge apcl å kjøpe for detn jeg har der men har troen på good news fra Gambia så har ikke klart å selge enda. Planen var å få en dobling der før jeg kjøper verium og ether :slight_smile:

1 Like

Dere kjøper og selger i hytt og pine, hvorfor? Bli sittende noen år så får dere mest ut av pengene. Da slipper dere også å tape penger i slike nedgangstider og usikkerhet som nå har vært :wink: Dere ser jo hva som nå skjer, kursen går oppover igjen til “normale” priser :wink: Vi skal så mye mye mer opp!

Jeg har sittet i ro så lenge nå og ser på det hele som har vært siste ukene med humoristiske øyne :slight_smile:

GI meg noe godt nytt fra Gambia så er jeg med :sweat_smile:

1 Like