Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Verium ser MEGET sterk ut nå!

2 Likes

Koselig å se Verium der oppe :slight_smile:

1 Like

gurlge Hvorfor skal det skje ting når jeg er borte fra skjermen en liten tur? Var ute å jogga og vips gikk salget på .00062 igjenom… sukk ædit: skribblefeil

Så og si INGEN selgere sidern 14 idag :wink: #bull :money_mouth:

1 Like

Takker for tipset @Larsen ! Lastet en ekstra post for en liten time siden :wink:

1 Like

Vær obs på en mulig reaksjon tilbake, ikke få panikk :wink:

eller bare en økning på 20% :smiley:

1 Like

Okey! Opp 200% på Bittrex nå. LANGT forbi oppgangen til Bitcoin Cash :money_mouth:

1 Like

Gikk fra $4.20 til $2.85 på 24 sekunder :money_mouth: Krypto er galskap, men jeg liker det! Sitter fremdeles rolig og ikke tenkt å selgen på veldig lenge!

1 Like

Megadårlig timing. Prøve å nå toget imorgen :slight_smile:

2 Likes

Poloniex er visst nede for telling, går rykter om at de er insolvent. Vil være et stort skudd for baugen for alt av altcoins.

Veldig gøy at det skjer ting her igjen :slight_smile: Det har gått mye ned i det siste.

1 Like

Veldig moro å våkne og se at kursen til Verium fortsatt viser muskler! #TheNextBigThing

Våknet til at salget mitt på 0.00149 hadde gått igjennom. 300% økning.

Burde sett meg fornøyd med det

Meeen jeg setter de nok inn igjen :slight_smile:

3 Likes

Gratulerer! Alltid gøy når noen får gevinst :smiley: :money_mouth:

Regner med de som har troen på verium her inne mener dette bare er begynnelsen?

1 Like

Stemmer det Chiroman. Hadde det vært min startfase i kryptoverden ville jeg solgt med dagens gevinst, men nå har jeg lang erfaring og mer is i magen. Verium og VeriCoin skal så mye mye lengre enn dagens nivåer. Tidshorisonten er jeg god mer usikker på.

1 Like

Finnes det noen god iphone app til å følge live kurser?

Tar helt av om dagen her. er det noe i pipelinen som gjør dette eller er det bare unormal stigning @Larsen?

Med denne farten tar vi snart igjen vericoin, får håpe den og får en fin stigning så har vi noe og strekke oss etter :money_mouth:

2 Likes

Det er egentlig en forventet oppgang, men kanskje ikke så bratt. Husk at veldig mange solgte sine altcoins, da også Verium, før Bitcoin forken for å få gratis Bitcoin Cash. Nå vil alle disse tilbake igjen til sine altcoins. Tingen er at det var så mange samtidig som ville inn i Verium at prosentene ble så store. Dette gjorde også at Verium havnet på topplistene på f.eks Bittrex noe som får enda flere til å ville være med :wink:

1 Like