Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Quote fra Slack: https://vericoinandveriuminvite.herokuapp.com/

I think congratulations are in order to the general community. What we should be celebrating is the fact that between yesterday and today, there has been a tremendous amount of new people learning about the technology of VeriCoin, Verium and the Binary-Chain. 242 new people have downloaded Verium Vault wallets so far in August. Yes, we all want to make money and see the value of our holdings increase but if we focus on our job at hand, the value should take care of itself.

-bluelynxmarketing

1 Like

Synd nedturen ikke varte litt lengre, ble enklere å mine her en periode… men nå skyter vel diff. i taket igjen! :slight_smile:

Solgte litt i går kveld på 0.00093 i håp om å få ned snittet, men slik gikk det ikke nei… :joy:

Står i 0.0015 nå og det ser ikke ut som om kjøperne stopper opp på det.

Noen som vet når den nye walleten kommer?

Ut ifra hva som nettopp skjedde skal jeg tatovere ikke nøl inn i pannen! Kjøper meg inn idag… :slight_smile:

1 Like

Jeg tror på Verium på lang sikt, jeg liker at det mines på CPU og at det er dual blockchain med VRC / VRM. Men det er vanskelig å treffe en god inngang på kort sikt nå som det er så mye aktivitet.

Bare vær tålmodig, er det en ting man aldri skal gjøre i kryptomarkedet er å løpe etter.

2 Likes

Føler litt jeg løper etter når jeg tenker kjøpe verium idag :cry:

En av de største mining poolene(bloxstor) har stoppet utbetalinger. Regner med en dipp når det er fikset.

“We are investigating issues in the backend. Your shares and hashrate are safe and we will fix things ASAP.
Payouts disabled, you will not receive any coins to your offline wallet for the time being”

Så mitt råd er å ikke løpe… :slight_smile:

24h High
4.42
0.00159998
24h Low
1.38
0.00050001

på 24timer har verdien steget 300%, jeg tenker det er overveiende sannsynlig at den korrigerer ned.
Men krypto er krypto, umulig å forutsi.

Jeg hadde payout threshold på 21vrm og den tikket inn ila. natten. Så jeg tror ikke nedetiden får noen særlig impact, om den ikke blir veldig langvarig.

Hva miner du med kjetils?

4x dell r610, 2x i7,1 x i5 1x raspberry 2( :slight_smile: )

2 Likes

Dette skjer jo med jevne mellomrom, ser ikke helt helt hvordan dette skal ha innvirking på kursen…

1 Like

Får du mye H/s utav en r610? :slight_smile:

Supply som “hoper” seg opp, som blir kastet ut så fort som mulig på denne kursen. Det var vertfall min tanke så jeg solge unna litt når kursen var litt over 4USD.

Ca 40H/s greit det på gratis hardware :slight_smile:

1 Like

Helt klart, ca dobbelt av hva jeg får uttav 5xOdroid XU4. Man slår aldri gratis! :wink:

1 Like

Er en pump n dump gruppe som har pumpet verium

Hm, bør gjerne selge nå selv om den har falt litt tilbake da? Langsiktig investering for meg, men ønsker mer verium :stuck_out_tongue:

1 Like

jeg solgte meg ut ,men det er vanskelig og si hvor langt det går, Dem sier dem skal prøve på 300k. De pumper fortsatt, plutselig snur det.

1 Like

Crypto whales heter gruppa som pumper verium

1 Like

Solgte meg ut selv rett etterpå på 1245. Nå er den litt opp selvfølgelig :stuck_out_tongue: men har en liten pott i lommeboka som er med lang horisont og bare skal ligge der. Det jeg har på bittrex håper jeg å trade til større sum verium.

1 Like