Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Jeg klør i fingrene etter å kjøpe men er på hold men følger nøye med. Setter pris på alle tipsene i denne tråden :facepunch:

1 Like

Jeg kjøpte på 0.0003 for leeenge siden og der står jeg den dag idag :stuck_out_tongue: var med på nedgangen forrige uke og med på oppgangen siste dagene. Ingen tanke om å selge VRM. Er dog litt nysgjerrig på VRC igjen.

1 Like

Håper du kjøpte for mye! :slight_smile:

2 Likes

Jeg var mer “amatør” og vill i nikkersen når jeg først ble kjent med VeriCoin og investerte penger. Jeg tjente 200% og solgte. Så glemte jeg hele VeriCoin, kom inn igjen 1 år etter, investerte og tjente nye 150%. Solgte da også. Nå er jeg inne i VRM og denne gangen har jeg ingen grunn til å selge så fort. Nå vil jeg bare være med på HELE reisen opp og tjene mye mer enn jeg har gjort tidligere :wink: Jeg vil ha flere %.! Husk at jeg har vært med i VeriCoin så og si helt fra starten :wink: #HYPE

Bra for deg! Viktig å ta gevinst da. Jeg er fortsatt i bleier når det kommer til aksjemarkedet. Kom meg inn i nano på 93 etter å ha spotta den på 45 og den doblingen gikk fort! Inne i pcib ,fun og Apcl også, totalt sett litt i minus men begynner å bli dritt lei av ventingen. Trenger krydre med noe litt mer volatilt :slight_smile: liker at du har skikkelig troen :slight_smile:

1 Like

Viktig å ta gevinst ja, men når man har hatt en nesten 500% gevinst totalt i en coin så sitter man igjen med ganske mye penger. Noe av den gevinsten har jeg videre investert i Verium og det er penger jeg har tjent, så lettere å bare sitte godt plantet i flere år :wink: Gleder meg!

Heheh,jeg tar gevinst på ti dobling. Som i nano :sweat_smile::+1:

Jeg vil ha mye mye mer enn det i Verium :wink: #HYSJikkeSidetTilNoen

Kanskje femdobling…som jeg kunne vært ganske nært om jeg hadde lasta på mandag🙄

Krypto er jo beyond vilt da. Kunne hatt den avkastningen jeg er inne i 2-3 år på nano på 2-3 dager

Hvis du klarer det er du grisk som få og baller av stål : ) Tror jeg heller kjøper Bitcoin nå og nøyer meg med 2X. Til gjengjeld tør jeg putte betydelig større summer i XBT enn VRC/VRM så vi kommer vel ut likt igjen : )

Bitcoin er også et veldig godt valg :slight_smile: Den vil nok komme opp i $10000 en gang i fremtiden :wink:

Og klarer bitcoin 10000 så bør vel ether være fint over 1000? :slight_smile:

1 Like

Jeg må ærlig innrømme at Ether kommer til å ende på noe rundt det ja :wink:

uglyrich :facepunch:

1 Like

Har også en god porsjon Verium, men har egentlig bestemt meg for å holde i forhåpentligvis mange % til som sier @Larsen

Skulle gjerne likt å sett Verium mot 100$ en gang i framtiden og håper det er en realistisk
drøm :rocket:

1 Like

Ta dette med en klype salt.


Pumpegruppa på gang igjen i helgen tro(?)

For meg som er litt noob her, om man investerer langsiktig uten å selge, vil man inn før pumpegruppa pumper selv om dumpen kommer noen dager etterpå? “Get in while it is cheap” svaret er ja? :()

Kjøp nå, selg på topp og kjøp deg inn igjen etter dump vel? :smiley: