Jeg klør i fingrene etter å kjøpe men er på hold men følger nøye med. Setter pris på alle tipsene i denne tråden
Jeg kjøpte på 0.0003 for leeenge siden og der står jeg den dag idag var med på nedgangen forrige uke og med på oppgangen siste dagene. Ingen tanke om å selge VRM. Er dog litt nysgjerrig på VRC igjen.
Håper du kjøpte for mye!
Jeg var mer “amatør” og vill i nikkersen når jeg først ble kjent med VeriCoin og investerte penger. Jeg tjente 200% og solgte. Så glemte jeg hele VeriCoin, kom inn igjen 1 år etter, investerte og tjente nye 150%. Solgte da også. Nå er jeg inne i VRM og denne gangen har jeg ingen grunn til å selge så fort. Nå vil jeg bare være med på HELE reisen opp og tjene mye mer enn jeg har gjort tidligere Jeg vil ha flere %.! Husk at jeg har vært med i VeriCoin så og si helt fra starten #HYPE
Bra for deg! Viktig å ta gevinst da. Jeg er fortsatt i bleier når det kommer til aksjemarkedet. Kom meg inn i nano på 93 etter å ha spotta den på 45 og den doblingen gikk fort! Inne i pcib ,fun og Apcl også, totalt sett litt i minus men begynner å bli dritt lei av ventingen. Trenger krydre med noe litt mer volatilt liker at du har skikkelig troen
Viktig å ta gevinst ja, men når man har hatt en nesten 500% gevinst totalt i en coin så sitter man igjen med ganske mye penger. Noe av den gevinsten har jeg videre investert i Verium og det er penger jeg har tjent, så lettere å bare sitte godt plantet i flere år Gleder meg!
Heheh,jeg tar gevinst på ti dobling. Som i nano
Jeg vil ha mye mye mer enn det i Verium #HYSJikkeSidetTilNoen
Kanskje femdobling…som jeg kunne vært ganske nært om jeg hadde lasta på mandag🙄
Krypto er jo beyond vilt da. Kunne hatt den avkastningen jeg er inne i 2-3 år på nano på 2-3 dager
Hvis du klarer det er du grisk som få og baller av stål : ) Tror jeg heller kjøper Bitcoin nå og nøyer meg med 2X. Til gjengjeld tør jeg putte betydelig større summer i XBT enn VRC/VRM så vi kommer vel ut likt igjen : )
Bitcoin er også et veldig godt valg Den vil nok komme opp i $10000 en gang i fremtiden
Og klarer bitcoin 10000 så bør vel ether være fint over 1000?
Jeg må ærlig innrømme at Ether kommer til å ende på noe rundt det ja
uglyrich
Har også en god porsjon Verium, men har egentlig bestemt meg for å holde i forhåpentligvis mange % til som sier @Larsen
Skulle gjerne likt å sett Verium mot 100$ en gang i framtiden og håper det er en realistisk
drøm
Pumpegruppa på gang igjen i helgen tro(?)
For meg som er litt noob her, om man investerer langsiktig uten å selge, vil man inn før pumpegruppa pumper selv om dumpen kommer noen dager etterpå? “Get in while it is cheap” svaret er ja? :()
Kjøp nå, selg på topp og kjøp deg inn igjen etter dump vel?