Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Vericoin/Verium

Hva hvis dette er toppen?

thrue that, men fruen jobber i forvaltningsfirma så om jeg kjøper er jeg stuck i et år uten å kunne selge

Tror dere disse folka driver veldedighet? Man ønsker å tjene penger på å kjøre en pump med påfølgende dump . Da kjøper man en god slump, annonserer at her skal det pumpes, kjøper evnt litt til før så å starte å selge. Dvs i det de annonserer pumpen er det for sent å kjøpe…

1 Like

Det skjønner ikke jeg heller. Folk har lyst til og bli med på en pump 2 dager etter at den har startet. Jævla risky

Forvaltningsfirma har vel svært lite og gjøre med crypto, Dette er ikke aksjer helt uregulert

1 Like

Ser den, mulig det bare gjelder aksjer. :slight_smile: Nei men da er det jo bare å selge på topp å kjøpe på bunn da!

Det er den beste oppskriften for suksess.:grin:

Det er topper og bunner hele tiden, henter fint ut 10-20% på ett par timer i $vrm. Virker som om det er akkurat like volatillt om kursen står i $1 som når den stå i $4.

Trader du mye av gangen?

Nei, trader bare med 10-15 coins i gangen for å lære meg litt TA og prøve å feile uten å bli ruinert! :wink: bare VRM jeg har mina jeg trader med. Det jeg har kjøpt ligger lokalt her.

1 Like

Hva tror dere er toppen på den eventuelle pumpen som kommer i helgen ut i fra chartet?

som @cagey2 skriver over
pumpen er helt sikkert over allerede… spørsmålet er om dumpen er ferdig

1 Like

Hvis du har muligheten ville jeg kanskje vurdert å flyttet pengene over på Verium igjen. Store sjanser for at den går opp igjen i løpet av 1-2 uker, kanskje før.

Takk :slight_smile: glemte å si at jeg solgte vericoin igjen i dag med ett lite tap, så ut som den ikke ville opp likevel. Kjøpte meg inn igjen i verium for halvparten, og sparer resten i tilfelle dumpen tar den langt ned. Prøver å lære av mine feil hvor jeg har gått rett inn med alt. Langsiktig tjener jeg fortsatt, men mye vil ha mer så ønsker å utnytte evt dump :smile:

1 Like

VRM har dukket opp på tradingview.com :slight_smile:


Fortsetter nedover, men det er jo å forvente. Håper den stabilisere seg på et høyere nivå en før pump. Eller kræsjer helt før den stiger igjen for oss som vil inn med mer sin del. 300 går den ikke til i helga ihvertfall slik det ser ut!

1 Like

Den kommer seg garantert over 0.001 igjen :slight_smile: Kom en litt uventet salgsside men var nok noen som ville lette seg litt som har mye Verium, og da synker prisen ganske mye når du ser på hvor liten kjøpssiden er. Dog vil den gå like raskt opp igjen.

Kjøp VRM NÅ… om 30min er det for sent :stuck_out_tongue:

0.00088 nå og kjøpssiden bygger seg :wink: Ser ut til at vi får en ny liten pump igjen.

Action nå :wink:

1 Like

Våknet fra hvilen for å se snåsalarsen sin kommentar for seint! For en flott innhenting :smile: